Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en brunette som skal bli mye lysere i håret og var i går hos frisøren som farget det lysere med litt striper i. I dag når jeg ser i speilet synes jeg fargen er mye mørkere enn den var i går. Er det mulig at fargen forandrer seg? Mener fargen i dag er brun, i går var den blondere..

Noen som har opplevd det samme?

Irriterende, det kostet en formue :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en brunette som skal bli mye lysere i håret og var i går hos frisøren som farget det lysere med litt striper i. I dag når jeg ser i speilet synes jeg fargen er mye mørkere enn den var i går. Er det mulig at fargen forandrer seg? Mener fargen i dag er brun, i går var den blondere..

Noen som har opplevd det samme?

Irriterende, det kostet en formue :tristbla:

Det kan også ha noe med lyset å gjøre. Jeg stripet håret mitt i vår, noen ganger ser det like mørkt ut som før jeg stripet det, mens noen ganger ser jeg blond ut. Så prøv å se håret i dagslys for eksempel. :)

Skrevet

Det kan også ha noe med lyset å gjøre. Jeg stripet håret mitt i vår, noen ganger ser det like mørkt ut som før jeg stripet det, mens noen ganger ser jeg blond ut. Så prøv å se håret i dagslys for eksempel. :)

Ja, det kan være at det bare er noe jeg innbiller meg, men har sett på det i forskjellig lys og synes det er mørkere. Men det er altså ikke fysisk mulig at fargen forandrer seg?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...