AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Jeg er en brunette som skal bli mye lysere i håret og var i går hos frisøren som farget det lysere med litt striper i. I dag når jeg ser i speilet synes jeg fargen er mye mørkere enn den var i går. Er det mulig at fargen forandrer seg? Mener fargen i dag er brun, i går var den blondere.. Noen som har opplevd det samme? Irriterende, det kostet en formue
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Jeg er en brunette som skal bli mye lysere i håret og var i går hos frisøren som farget det lysere med litt striper i. I dag når jeg ser i speilet synes jeg fargen er mye mørkere enn den var i går. Er det mulig at fargen forandrer seg? Mener fargen i dag er brun, i går var den blondere.. Noen som har opplevd det samme? Irriterende, det kostet en formue Det kan også ha noe med lyset å gjøre. Jeg stripet håret mitt i vår, noen ganger ser det like mørkt ut som før jeg stripet det, mens noen ganger ser jeg blond ut. Så prøv å se håret i dagslys for eksempel.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Det kan også ha noe med lyset å gjøre. Jeg stripet håret mitt i vår, noen ganger ser det like mørkt ut som før jeg stripet det, mens noen ganger ser jeg blond ut. Så prøv å se håret i dagslys for eksempel. Ja, det kan være at det bare er noe jeg innbiller meg, men har sett på det i forskjellig lys og synes det er mørkere. Men det er altså ikke fysisk mulig at fargen forandrer seg? TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå