Gjest Raindrops Skrevet 17. august 2011 #21 Skrevet 17. august 2011 Jeg er veldig på bølgelengde med dere her. Da kjæresten min var innom (avstandsforhold) og sov her i to netter, brukte jeg puten hans de to neste nettene, etter han dro. Og jeg ble (patetisk nok) utrolig lei meg da lukten hans forsvant fra puten. Savner den lukten enda.
pandagutt Skrevet 17. august 2011 #22 Skrevet 17. august 2011 (endret) Nå bor ikke jenta mi lenger unna enn et kvarters kjøretur, men vi er begge veldig opptatt og får ikke sett hverandre før om noen dager, og selv om vi så hverandre på søndag var abstinensene så ille i dag at MSN-samtalen ikke akkurat er noe man bør vise til bestemor, for å si det sånn (selv om det ikke akkurat hjelper å prate om sånt). Hun har heldigvis en parfymeflaske liggende på badet her hos meg, så hvis det røyner på er det bare å spraye litt i stuen, så går det greit Endret 17. august 2011 av pandagutt
Gjest bazibaz Skrevet 18. august 2011 #23 Skrevet 18. august 2011 Jeg tror kanskje HL siktet til at Katten lå og inhalerte duften av sengetøyet sitt og at jeg ville krølle meg sammen i kjærestens genser. Aha, sånn sett, ja. Da kjenner jeg meg igjen. :gjeiper:
Gjest nupp Skrevet 28. september 2011 #24 Skrevet 28. september 2011 Fint å høre at andre kan være like "patetiske". Hmmm...hvor finner man da historiene til HunterLady? Edit: fant dem! Gjorde også ting verre, ja. Slemme HunterLady! fint å høre at du kaller deg selv patetisk
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #25 Skrevet 28. september 2011 fint å høre at du kaller deg selv patetisk Hvorfor så sur? Har noen knipset deg på nesa?
Cathrine88 Skrevet 28. september 2011 Forfatter #26 Skrevet 28. september 2011 fint å høre at du kaller deg selv patetisk Hehe, du måtte finne frem en gammel tråd bare for å kommentere det? Jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg kan være patetisk en gang i blant. Er nok et temmelig patetisk syn nå også faktisk, sitter her innpakket i et pledd og har vært syk i nesten en uke. Men til vanlig er jeg nok like tøff som deg.
Gjest nupp Skrevet 28. september 2011 #27 Skrevet 28. september 2011 Hvorfor så sur? Har noen knipset deg på nesa? de prøver hvertfall ;p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå