Gå til innhold

Gunnar har vært utro...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en venninne satt og snakket om alt mulig rart, og plutselig sa hun at de fleste utro menn heter Gunnar. Jeg kjenner ikke til så mange utro menn, men det slår meg at mange av de jeg vet om heter faktisk Gunnar.

Flere som synes at noen navn går igjen i visse sammenhenger?

Kjenner du en utro Gunnar?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og en venninne satt og snakket om alt mulig rart, og plutselig sa hun at de fleste utro menn heter Gunnar. Jeg kjenner ikke til så mange utro menn, men det slår meg at mange av de jeg vet om heter faktisk Gunnar.

Flere som synes at noen navn går igjen i visse sammenhenger?

Kjenner du en utro Gunnar?

Ja, det gjør jeg faktisk, men kjenner bare én Gunnar, da.

Kjenner en hel haug av folk som heter Ronny, og de er alle kriminelle/narkomane i varierende grad.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en hel haug av folk som heter Ronny, og de er alle kriminelle/narkomane i varierende grad.

Jeg tenkte også å nevne Ronny. Og Johnny.

Kåre er alltid stødige menn.

Lise og Elisabeth er gjerne dum og naiv.

Men det med Gunnar kan jeg ikke si mye om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg faktisk, men kjenner bare én Gunnar, da.

jeg har hilst på en Ronny som var fryktelig god i fotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner hele 3 gunnar, og jeg tror ikke noen av dem er utro. En av dem er faren min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hilst på en Ronny som var fryktelig god i fotball.

Unntaket som bekrefter regelen, kanskje? :fnise:

Neida. Jeg tror ikke alle som heter Ronny er kriminelle, men det er jo litt rart at alle Ronnyene jeg kjenner er av samme ulla. De er fra forskjellige steder og i forskjellige aldersgrupper, men har stort sett arbeiderklassebakgrunn til felles. Det kan virke som om det å døpe barnet sitt "Ronny" er å be om problemer, selv om jeg ikke har noen kilder å henvise til, bortsett fra mitt eget representative utvalg av Ronnyer :lur:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste Gunnar jeg kan huske å ha møtt har aldri hatt dame. Han er over 40 år. Så det er kanskje litt enten eller med dem? Enten så er de jomfru for all tid, ellers er de både gift og har noen på si.

men det er jo litt rart at alle Ronnyene jeg kjenner er av samme ulla.

Det er jo litt rart at du kjenner så mange kriminelle, spør du meg.

Heter du Lise?

Tre av mine beste kompiser heter Eirik. Tror ikke jeg kjenner en eneste slem Eirik.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Er nesten sånn at jeg får lyst til å røpe det ordentlige navnet mitt for å sjekke om dere kan fortelle meg noe nytt om meg selv.

Kjenner ingen utro Gunnar forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste Gunnar jeg kan huske å ha møtt har aldri hatt dame. Han er over 40 år. Så det er kanskje litt enten eller med dem? Enten så er de jomfru for all tid, ellers er de både gift og har noen på si.

Det er jo litt rart at du kjenner så mange kriminelle, spør du meg.

Heter du Lise?

Tre av mine beste kompiser heter Eirik. Tror ikke jeg kjenner en eneste slem Eirik.

Heter nok ikke Lise, nei. Rart at jeg kjenner mange kriminelle? Tja... det er nok av dem her jeg bor. Det er ikke akkurat folk jeg sosialiserer med til daglig, men gamle (klasse)kamerater, ekser av venninner, venner av familien min, familiemedlemmer til mine venner osv. Selv om de er kriminelle og/eller narkomane, er de hyggelige mennesker som jeg fint kan slå av en prat med - jeg ville bare ikke gitt dem husnøkkelen og bedt dem se etter katten mens jeg var på ferie ;)

Jeg kjenner også tre som heter Eirik, og alle er faktisk veldig snille og omgjengelige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I alle dager! Så rart :fnise: ! Jeg kjenner faktisk også en Gunnar som er en utro jævel!

Raymond, derimot, er litt av den mer naive dumme typen, men veldig snill og pålitelig. Og så har vi Rino, da, som vel havner i samme kategori som Ronny :gjeiper: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Raymond, derimot, er litt av den mer naive dumme typen, men veldig snill og pålitelig. Og så har vi Rino, da, som vel havner i samme kategori som Ronny :gjeiper: .

Denne kan jeg motsi :gjeiper:

Jeg kjenner to Raymond og begge er veldig forskjellige fra det. Han ene er en godtroende fyllik som lever i sin egen lille boble hvor han prissetter alkohol og unge jenter selv om at han selv er en forfallen 30, snart 40-åring. Han andre Raymond er en stor, kraftig kar som elsker å trene. Han er ganske snill vil jeg si, men han blir litt aggressiv i fylla. Han er gift og har barn og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kollega som heter Gunnar. Han var utro med sin fru, og nå er de skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste Gunnar jeg kan huske å ha møtt har aldri hatt dame. Han er over 40 år. Så det er kanskje litt enten eller med dem? Enten så er de jomfru for all tid, ellers er de både gift og har noen på si.Det er jo litt rart at du kjenner så mange kriminelle, spør du meg.Heter du Lise?Tre av mine beste kompiser heter Eirik. Tror ikke jeg kjenner en eneste slem Eirik.

Jeg kjenner en Eirik, og han var utro. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...