straamann Skrevet 16. august 2011 Forfatter #21 Skrevet 16. august 2011 Jeg mener ikke å være slem, men jeg tror du vil få mange flere deilige opplevelser om du klarer å go with the flow litt mer, og slippe litt opp på kontrollbehovet ditt. Du har helt rett!
Gjest Purple Haze Skrevet 16. august 2011 #22 Skrevet 16. august 2011 Det viktigste er jo å kose seg sammen, nyte hverandre og ta ting som det kommer
Gjest Katten. Skrevet 16. august 2011 #23 Skrevet 16. august 2011 Går du aktivt inn for å mistolke alt jeg skriver? Det kan være kjekt å bruke en viss form for logikk når du leser. Når godt over 90% av innlegget mitt sier at alle menn kan få den opp igjen avhengig av omstendighetene (og ca. 10% uavhengig) og én setning kan tolkes på en måte som går i mot alt det andre... Enda en grunn til å aldri bli sexolog.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 16. august 2011 #24 Skrevet 16. august 2011 Du har helt rett! All krisemaksimering, fører aldri noe godt med seg! Det første er at du må prøve å tenke positivt å kunne slappe,prøve å la ting skje litt av seg selv! Skulle du holde i 15 min første gang med ei ny dame, er jo det kjempebra og tror garantert at ikke dama forventer et sex show som varer i timesvis! Du spør om løpet er kjørt om du først har vært uheldig å fått orgasme for tidlig, det er det garantert ikke, gutter i 20 åra som har lært seg selv å kjenne sexuelt, kan få flere orgasmer på ganske kort tid:) Selv om du spruter og du er avslappet er det ikke noe problem å få ny tenning etter 5-10 min, du nevnte selv 10 min når du onanerer, det går ikke lengre tid når du har sex, ofte kortere, for da er du tent å kåt og klar. Begynner du å gi dama oralsex eller på andre måter tilfredsstiller henne, vil jeg garantere at du blir hard som f.. på sekunder:) Prøv å slapp litt av, det er ikke verdens undergang om du skulle få orgasme for raskt heller. Du vet jo som kjent at øvelse gjør mester, dette gjelder med sex også. prøv bare å ufarliggjør det litt og slapp av og nyt det:) 1
straamann Skrevet 17. august 2011 Forfatter #25 Skrevet 17. august 2011 Det viktigste er jo å kose seg sammen, nyte hverandre og ta ting som det kommer
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #26 Skrevet 17. august 2011 Du tenker for mye på det! Slapp av og la det skje. Hvis du tenker for mye på om du får den opp eller ikke så blir du bare stressa og da kommer den garantert ikke opp.
Gjest Vidar Skrevet 17. august 2011 #27 Skrevet 17. august 2011 er en mann på 25 år, har ny dame på gang og er derfor veldig kåt for tiden. Er litt usikker før vi skal ha sex første gang sammen, siden det er en stund siden for min del. Er det sånn at hvis jeg ikke klarer å holde tilbake spruten mer enn et kvarters tid, så er kvelden kjørt? Er det ikke ganske vanlig at mann får ereksjonen opp igjen etter en liten pause, der jeg kan tilfredsstille henne på annen måte? Selvsagt har vi laaaaangt forspill, men jeg har lyst å bruke penis en stund også. Et kvarter er jo lenge. Jeg spruter som regel etter 5 min, 10 om jeg er heldig. Kjøp en liten vibrator som hun kan bruke på seg selv først, så kan hun kalle deg inn på teppet når hun nærmer seg klimaks.
Facepainter Skrevet 17. august 2011 #28 Skrevet 17. august 2011 I følge den andre tråden din har dere jo allerede havnet til køys? Er det jeg som er teit, siden jeg antok at det betydde sex?
Focklop Skrevet 17. august 2011 #29 Skrevet 17. august 2011 Kjæresten min må vente i ca. 12 timer før han kan begynne på igjen. Han kommer etter et kvarters tid, så akkurat det er jeg vant til. Han har kanskje et lite problem med å holde på orgasmen, har ofte hatt problemet med at han alltid kommer før jeg kommer (jeg klarer ikke å komme på annet vis, da må jeg isåfall ta saken i egne fingrer). Men det har vært et unntak hvor vi hadde sex tre ganger i løpet av en ettermiddag, og det er sykt med tanke på hvor "ødelagt" han virker etter en runde
Gjest ms_kwang Skrevet 17. august 2011 #30 Skrevet 17. august 2011 Min X brukte alltid å la meg komme opptil flere ganger FØR selve samleiet var kos det ^_^ Men heller det at han var helt utrolig flink med tunge og fingre, han visste hvor klitten var ( som noen menn ikke vet.....!) så før samleiet var startet var jo jeg nesten sliten, jeg var stor fornøyd jeg, så da var det vel 10-15 minutter til, så kom han -tror det teiteste jeg gjorde hver kveld, etter han kom, la meg med ryggen til han, og sovnet, mens han ville ha mer kos- (Jeg er sikker på at jeg har vært gutt i mitt forrige liv, å han har vært jente o_o) Men altså jeg tror ett gjennomsnittlig samleie varer i omtrent 15 minutter, selvom man ofte holder på i omtrent 1 time, men da er det jo kosen før,forspillet, samleie og muligens kos etterpå xD
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2011 #31 Skrevet 17. august 2011 Bruker pule videre når det har sprutet. Den er fortsatt stiv og forblir stiv om en kjører på igjen på nytt
straamann Skrevet 17. august 2011 Forfatter #32 Skrevet 17. august 2011 I følge den andre tråden din har dere jo allerede havnet til køys? Er det jeg som er teit, siden jeg antok at det betydde sex? Ja, vi havnet til køys, og hun ville ha meg the full way, men fikk meg ikke. Og det var lurt, for hun sa etterpå at da kunne hun stole på meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå