Gå til innhold

Utesteder i Oslo for de under 20 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på om det finnes noen bra utesteder i Oslo for de under 20 år? altså, da mener jeg fra 18 år og oppover. er 19 år.

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

jeg tror Møllers er et av få steder som har 18 års grense i helgee. de fleste steder setter opp grensene i helgene men ikke dette.

Skrevet

Luux, Trompeten, og Studenten (stengt for oppussing) har vel også 18-årsgrense. Og så er det en bar omtrent ovenfor Blitz, som jeg ikke husker navnet på i farten. Utelivet for 18-åringer er ikke så mye å skryte av, hvis man skal ut så er det hevertfall lettere å komme inn steder i hverdagen.

Skrevet

Jeg bodde i Oslo mens jeg var 19 år, og ga til slutt opp å finne bra attenårssteder. Isteden lærte jeg meg å finne de stedene som ikke var så strenge på å sjekke leg og hang der isteden. I ukedagene var jeg mye på Blue Note og på Evergreen noen ganger (i helgene er det mye vanskeligere og også kjedeligere etter min mening). Små steder, men jeg syns det er god stemning der. Kan dog ikke garantere at du kommer inn.

Ellers gjelder det vel egentlig å kjenne rette folka, når jeg var med byens største partyløver kom jeg (og venninna mi på 17) inn på et 25-årssted, og når jeg var med Oslos sjefshomse kom jeg og en håndfull andre venner inn på homsebar med 20-årsgrense. :gjeiper:

Gjest fireflies
Skrevet

Sjekk ut Choise og Studenten! Havana er også helt okei. Tror det er noe som heter Valentino (?), men har ikke vært der selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...