AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 at en jente satt slik på bussen at jeg kunne se stringtrusen hennes+mye hud: ble litt paralysert da, hun var jo så pen! men hun merket at bare stirret, så jeg tror hun mistet interessen :-( husker hun sa: "hva er det du ser på?" og "ble du flau nå?" ja ja...sånn kan det gå :-/ men jeg skulle ønske jeg kunne få ha sex med henne den kvelden...
Gjest Alva09 Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Okeeei...ja her passer det seg vel med et solid SNORK, Hehe! 1
Gjest hmmmm Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 hvorfor det?? spørsmålet var rettet til alva09
Gjest Survival Skrevet 16. august 2011 #9 Skrevet 16. august 2011 Da vet du det til neste gang at åpenlys stirring ikke hjelper
Gjest Alva09 Skrevet 16. august 2011 #10 Skrevet 16. august 2011 Fordi det var kjedelig å lese vil ikke akkurat kalle det en "opplevelse" hva vil du vi skal svare da? Du får heller si det til henne neste gang, kanskje det blir en skikkelig opplevelse du kan fortelle oss om
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå