vl800 Skrevet 25. november 2003 #1 Del Skrevet 25. november 2003 HAr noen kjennskap til slatters her inne? Er nå veldig øm i kneet mitt og på slatters kulen jeg har under kneskålen. Er det noen som vet hvordan man kan forebygge dette, eller få smertene til å roe seg. Utenom å slutte å trene. Vet at det finnes noe som kan holde kneskåla og senen som ligger over stabilt (et bånd man kan ha rundt undersiden av kneet) Som visstnok skal hjelpe . Noen med erfaring med dette????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 25. november 2003 #2 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har slatters i det ene kneet. Du merker godt hvis du har fått slatters, du får en ganske utstående "kul" som bare er ben som liksom "står litt ut" rett under kneskålen. Jeg vet ikke om noe som er forebyggende, men det aller dummeste du kan gjøre er å jogge/gå på hardt underlag som asvalt. Asvalt dreper knærne dine! Selv fikk jeg det for mange år tilbake, i en periode da vi hoppet strikk i friminuttet Denne hoppingen foregikk nemmelig på asvalt, og da jeg sluttet med dette, ble det bedre med en gang. Håper det ordner seg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå