Gå til innhold

matpakke tips?

Anbefalte innlegg

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Hei, jeg skal snart begynne på skolen igjen, trenger tips til gode og sunne matpakker. Jeg er ikke så glad I brød og kjøttpålegg, salater blir så "vassne" og klissete etter noen timer i matboksen,pga. dette ender jeg ofte opp med å kjøpe dyr og ofte usunn kantinemat som jeg har brukt altfor mye penger på i det siste. Så det er bare å komme med forslag :)

Skrevet

Jeg trenger akkurat samme forslag!

Det jeg pleide å gjøre i fjor var å pakke knekkebrød for seg og smøreost for seg. Da går det en hel smøreost på en dag, så du slipper å sette den i kjøleskapet etter at den har lagt i varmen hele dagen. Feks. Rugsprø med philadelphia naturell.

Skulle ønske vi hadde egne kjøleskap i skapet på skolen! :(

Gjest Consensio
Skrevet

Hva med å kjöPe en slik liten kjöleveske? Vet jeg har sett det på nettet et sted, en slik som ikke er som en kjölebag som er stor og klumpete, men liten og ser nesten ut som en veske. Tungvindt å söke etter det nå som jeg sitter på iPoden og surfer, men skal se om jeg finner dwt igjen i morgen om ikke noen andre klarer å å finne det.

Ellers er det lurt å ikke smöre för man drar. Rundstykker eller knekkebröd for seg selv, litt oppskjärte agurkskiver o.l for seg selv og pålegg for seg selv.

Skrevet

ååå jeg har nettopp lagd meg matpakke til imorgen :)

Den består av:

1 grovbrødskive (korn) med gullsalami, majones, agurk og paprika

1 grovbrødskive (korn) med majones, hardkokt egg og agurk

1 grovbrødskive (korn) med tomatost og masse paprika

:spise:

Jeg er veldig glad i matpakker da, så jeg lager meg frokostpakke hver dag enten jeg skal et sted eller ikke :sjenert:

Skrevet

Hva med å bake grove pitabrød og fylle med f.eks. kylling/skinke, ost, salat og litt dressing? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...