Gjest Nefertiti Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 Jeg skal snart til frisøren og lurte på om det går an å stripe håret i to toner samtidig. Hvor lang tid vil dette ta hos frisøren?
punkyB Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 Skulle vel ikke ta noe særlig lenger tid det - de vil jo blande ferdig begge fargene på forhånd - så påfører de fargene rett etter hverandre. Om de smører på en farge eller en annen spiller jo ingen rolle. For de må ikke ta en farge om gangen for de bruker jo sannsynligvis sølvpapir e.l. og tar rundt håret.
Gjest Tex Skrevet 25. november 2003 #3 Skrevet 25. november 2003 Det tar ikke noe lengre tid enn vanlig. Frisøren vil mest sannsynlig legge annenhver stripe, og hente farge fra to ulike skåler.
Gjest Nefertiti Skrevet 25. november 2003 #5 Skrevet 25. november 2003 Det var jo kjempe bra! Hvor mye koster dette? dobbelt så mye som en tone?
Arwen Skrevet 25. november 2003 #6 Skrevet 25. november 2003 Det var jo kjempe bra! Hvor mye koster dette? dobbelt så mye som en tone? Det fikk jeg beskjed om sist jeg stripet håret, måtte betale dobbelt. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2003 #7 Skrevet 25. november 2003 Jeg har netopp vært hos frisøren ,og gjort det og det kostet ikke dobbelt opp. Hvorfor skulle det nå det,De ble jo ikke brukt mer for det. Kostet 450 kr, da klippet jeg det ikke og ikke fønet det.
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2003 #8 Skrevet 25. november 2003 Jeg har netopp vært hos frisøren ,og gjort det og det kostet ikke dobbelt opp. Hvorfor skulle det nå det,De ble jo ikke brukt mer for det. Kostet 450 kr, da klippet jeg det ikke og ikke fønet det.
birgitte242 Skrevet 25. november 2003 #9 Skrevet 25. november 2003 Frisøren min pleier å bruke tre forskjellige farger for å få "liv" i fargen. Trodde dette var helt vanlig å gjøre. Jeg vet faktisk ikke om jeg betaler mer nå enn hva jeg ville ha gjort for én farge. Jeg betaler 1300, da klipper jeg det også.
missfidget Skrevet 25. november 2003 #10 Skrevet 25. november 2003 Jeg skal snart til frisøren og lurte på om det går an å stripe håret i to toner samtidig. Hvor lang tid vil dette ta hos frisøren? Det har jeg gjørt og det var ikke noe stor problem. Hvis jeg husker riktig så tok det ikke lengre enn "vanlige". (Fra vasking til tørke-styling circa 2.5 timer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå