hurdugurdu Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Jeg er en krølltopp som nettopp har flyttet til Oslo, og må nå begi meg ut i jakten på en ny frisør. Synes det er litt skummelt å ringe en frisørsalong for å høre om de har noen som er gode på å klippe krøller, for da får man alltid et litt surt svar "Vi er alle gode på det" (noe som er langt fra sannheten, kun et fåtall frisører er gode på krølleklipp..! Har hatt mange lite kledelige frisyrer opp igjennom årene) Så jeg lurer rett og slett på om noen kan anbefale meg en god frisør i Oslo som kan det å klippe krøllete hår? Jeg har ikke voldsomt vrient hår, men er ikke alle som er like gode på å gi en kledelig frisyre...
Gjest henriett3 Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Jeg og har krøllete hår. Hadde en frisør som var kjempeflink, men hun flytta til Trondheim Men nå glatter jeg håret hver dag, så for meg er ikke det et problem. Lykke til med å finne en frisør som er flink til å klippe krøllete hår.. :gjeiper:
tante fiolett Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Jeg var nylig hos Linn på Frisørkollektivet, og hun var god på krøller. Dessverre er hun i permisjon nå, men hun anbefalte Marie i samme salong, hun skal også være flink. Har ikke vært hos henne selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå