Ra|cer Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 Har hatt litt småproblemer i forholdet i det siste, der jeg har blitt lett irritert og virket sur for det meste. Har planer om å prøve å gjøre det bedre! Så nå har jeg skjerpet meg å er nesten bare blid og snill! Har og planer om å gjøre fredagen veldig spesiell for min kjære på fredag! Da slutter jeg tidlig på skolen og han skal jobbe til 7. Skal overraske med en romantisk middag, med levende lys å faktisk kjøpe roser til han. Så skal jeg føre han mot badet, skal lage en "vei" med stearinlys inn mot badet. På badet skal jeg ha gjort klar et varmt skummende bad, med levende lys også her, romantisk musikk og champagne og frisk frukt. Og resten får gå av seg selv... Hørtes det fint ut eller? :D Har dere ideer til eventuelt noe annet?
Nøste Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 Hørtes flott ut det da , han blir sikkert glad .
ZIBRA Skrevet 25. november 2003 #3 Skrevet 25. november 2003 Det høres helt fantastisk ut!! Hade kjæresten min gjort det før meg hade jeg blett superlykkelig. Meget bra plan, har tenkt i de samme banene selv, men har ikke badekar så jeg prøver å finne på noe annet lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå