Litia Skrevet 15. august 2011 #1 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Noen her som vet om noen gode yrkestester? Sliter med å finne noe som passer meg, og de testene jeg har tatt har ikke sagt meg noe, ettersom de generelt er veldig lite omfattende, og gjerne bommer på mine interesser osv. (Edit: Forandret "yrkes"kalkulator"" til "yrkestest" for å unngå flere misforståelser. ) Endret 15. august 2011 av Litia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. august 2011 #2 Del Skrevet 15. august 2011 Skal du ha en med eller uten seddel. Skal den ha noe mer enn * / + -, roten av, opphøyd i, minne? Dersom det over er nok: Casio bordkalkulator Casio bordregner (med strimmel) Den uten strimmel har jeg på jobb. Den ligger stødig på bordet - og den forsvinner ikke fordi den er såpass stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 15. august 2011 #3 Del Skrevet 15. august 2011 Mener du kanskje yrkestest? Type "hva bør du bli"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litia Skrevet 15. august 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) D'oh, selvsagt. Jeg er ikke helt med i kveld, tydeligvis. Yrkestest, ja. (Takk for tips, Blondie. Synd jeg forklarte meg litt dårlig ) Endret 15. august 2011 av Litia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. august 2011 #5 Del Skrevet 15. august 2011 D'oh, selvsagt. Jeg er ikke helt med i kveld, tydeligvis. Yrkestest, ja. (Takk for tips, Blondie. Synd jeg forklarte meg litt dårlig ) Oi ... beklager at jeg overholdet ikke forstod spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litia Skrevet 15. august 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 15. august 2011 Oi ... beklager at jeg overholdet ikke forstod spørsmålet. Tror heller det var spørsmålet som var vanskelig å forstå, kan jeg si deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 15. august 2011 #7 Del Skrevet 15. august 2011 Vel, du har jo Nav sin, men du har kanskje prøvd den? Ellers fant jeg denne siden om slike tester. Håper du finner det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå