Gå til innhold

Planer om å forføre han

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge hatt lyst til å forføre en spesifik mann på en litt spontan måte som virkelig sier hva jeg vil og som virkelig gir uttrykk for at jeg vil ha han.. Spørst bare om jeg tør det nå da. Planen er å dukke uanmeldt opp på døra hans iført kun en trenchcoat med ingenting eller sexy og avslørende undertøy under, i høye hæler. Først og fremst må jeg forsikre meg om at han ikke har besøk da, haha, det kunne ha blitt kleint. Men hvilken reaksjon kan jeg forvente å få av han? Jeg er livredd for en negativ reaksjon! Vi er rundt 25 år begge to og har noe på gang, men ingen av oss har vært så veldig tydelige på hva vi vil, så nå vil jeg ta litt kontroll her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten smeller han døra i trynet ditt, eller haken ramler ned på tredje knapphull, eller han river deg inn døra og slamrer den igjen ;) Lykke til, la oss få vite resultatet!

Du kan jo evt vente med å brette opp kåpen, ha med alkohol og skjenke ham litt før du tar av deg yttertøyet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Jeg syns at du bør gjøre det. Det er to utfall: enten blir han gal etter deg og bærer deg inn på soverommet eller noe i den duren, eller så flauer du deg noe sinnsykt ut. Og den andre er jo ikke så ille. Da har du noe å le av resten av livet og du vet at du i hvert fall tok sjansen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare gjør det! Siden du er kvinne risikerer du ikke diverse tiltaler for blotting og uønsket seksuell oppmerksomhet. Verden er rar sånn :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lyst å knulle han så er dette nærmest risikofritt, en "transportetappe". Siden han er en mann kobles den frie viljen hans automatisk ut i det stiletthæler, trench-coat og lett undertøy kommer inn i synsfeltet; og han vil med ett bli til et amorøst villdyr som puler deg langt opp langs veggen. Lykke til søta

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge hatt lyst til å forføre en spesifik mann på en litt spontan måte som virkelig sier hva jeg vil og som virkelig gir uttrykk for at jeg vil ha han.. Spørst bare om jeg tør det nå da. Planen er å dukke uanmeldt opp på døra hans iført kun en trenchcoat med ingenting eller sexy og avslørende undertøy under, i høye hæler. Først og fremst må jeg forsikre meg om at han ikke har besøk da, haha, det kunne ha blitt kleint. Men hvilken reaksjon kan jeg forvente å få av han? Jeg er livredd for en negativ reaksjon! Vi er rundt 25 år begge to og har noe på gang, men ingen av oss har vært så veldig tydelige på hva vi vil, så nå vil jeg ta litt kontroll her..

Du kan selvsagt ikke være garantert å ikke bli avvist. Å satse høyt innebærer sjansen for å bomme. Det har menn opplevd i århundrer, nå som endret kultur og kjønnsroller gir kvinner større spillerom må de også lære at det kan komme nederlag.

Den som intet våger, intet vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forføre?

Du planlegger jo bare å kle av deg. Resten må han han sørge for.

Men som andre har sagt her, så er det ingen risiko forbundet med dette. Om en mann hadde gjort det samme, så kunne det ha ødelagt livet hans for all framtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...