Gå til innhold

Morgengave til mannen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til hva man kan gi i morgengave til mannen sin? Og hvor mye skla man gi for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokkekurs for to?

Funket her i huset i alle fall....

Skrevet

Jeg gav ham et spill han hadde siklet på i lang tid. Mer hadde jeg ikke råd til (siden jeg betalte hele bøtteballetten), men han ble veldig glad. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Min mann fikk mansjettknapper. Litt kjedelig kanskje men ville gjerne gi han noe han kunne ha lenge og det var noe han ikke hadde..

Skrevet

Jeg skal kjøpe jaktrifle til min kommende mann :)

Skrevet

Min mann fikk Playstation :)

Skrevet

Tipper det blir en Mulberry-bag, muligens med noe oppi.

Skrevet

Vi har avtalt å ikke gi hverandre morgengaver. Men tror kanskje jeg skal kjøpe en lagringsvin eller to som vi kan drikke etter 5 og 10 år. Svigerinna mi ga bryllupsreise i morgengave :)

Skrevet

Jeg noterer ned i smug hver gang mannen nevner noe litt spesielt som han ønsker seg ;)

Skrevet

Mannen min kommer til å få en klokke han har siklet på i mange år. Den er kanskje i overkant dyr, men det er han verdt <3

Skrevet

Har egentlig lyst at vi skal spare pengene til bryllupsreise. Men så har man jo lyst til å gi en liiiiten ting da :) Han er ikke så forfengelig så mansjettknapper o.l. er ikke så aktuelt, playstation synes jeg ikke er en passende morgengave(for oss hvertfall)...hmm..mye lettere å gi til oss jentene :)

Skrevet

Secret box er jo populært. Smakfulle undertøy/akt bilder av fruen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ga platespiller. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en venninne som er kjempekreativ og veldig flink til å ta bilder.

Jeg skal få henne til å ta bilder av meg i litt frekke klær/undertøy ;)

Han ønsker seg aaaaldri noe! Verken til bursdag eller jul, så da får det bli dette.

Tror han vil synes det er stas :biggrin:

Skrevet

Jeg ga også en klokke han hadde ønsket seg i årevis:) det var endel sparing for å få det til, men definitivt verdt det:):):)

Skrevet

Jeg har kjøpt cd spiller til bilen :fnise:

Han har ønsket seg spiller med bluetooth-tilkobling og mikrofon i lang tid - fikset en bra pris igjennom en kompis også får han det i morgengave.

Gagner meg også, siden jeg vet at jeg ikke får noen morgengave - og spilleren blir satt i bilen jeg kjører daglig. :lur:

Skrevet

Jeg ga mansjettknapper med våre forbokstaver og tegnet & i mellom. Dette var også monogrammet vårt og passet slik sett også bra. Han ble kjempeglad for gaven. Hadde bare noen dølle mansjettknapper fra før da, og fikk dem på morgenen bryllupsdagen slik at han kunne bruke dem på dagen

Skrevet

Her ble det mansjettknapper, vurderte lenge om han skulle få en sitting bull eller fatbøy (store sakkosekker), men han fikk heller det til bursdagen.

Svogeren min fikk dykkeklokke.

En venn av mannen fikk fisketur med hotellopphold (for seg og kona)

Har også hørt om personer som fikk fotballtur til england eller sitte på med en rallybil.

Skrevet

Gi av deg selv - gi ham en god sug under dyna :sengekos:

• Liker 1
Skrevet

Gi av deg selv - gi ham en god sug under dyna :sengekos:

Burde kanskje skje litt oftere enn bare på bryllupsnatta det vel? :lur:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...