AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #1 Del Skrevet 15. august 2011 Er det noen av dere som har opplevd at date'n og regelrett slang dritt til deg på en av datene? Hvordan reagerte du? Husker en date jeg hadde for et par år tilbake. Andre gangen vi traff hverandre så ble hun tydelig irritert for et eller annet, og det kulminerte i at hun slang dritt til meg og kjeftet så ganske mange hørte det. Jeg reagerte vel i og for seg med å tenne på alle plugger selv, og forlangte en unnskyldning, alternativet var at jeg forlot lokalet. Nå ble det heldigvis ikke noe mer med den dama, for hun var i det hele tatt ganske ustabil. Men hva er det som får folk til å oppføre seg som tullinger på date? Tror man at det er tiltrekkende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 15. august 2011 #2 Del Skrevet 15. august 2011 Møtte en fyr for første gang. Han ville ha meg med hjem, men jeg sa at jeg ikke hadde lyst til å gjøre noe ennå, og helst kun om vi ble sammen. Han ble sur, men så kom vi på talefot igjen. Da hadde vi planer om å gjøre det, så spurte han hvordan jeg likte det. Jeg var ærlig, jeg, og sa at jeg ikke hadde peilig for jeg var jomfru (noe han visste). Han ble kjempesur for det, men gav seg, helt til han ble sur fordi jeg ikke ville barbere meg bare for at han skulle være fårnøyd. Fy for en dritt! Det skjedde aldri noe (: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå