Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har peiling på GODE kremer til fet hud ? Har prøvd så utrolig mange produkter å kjenner jeg er skikkelig lei av å aldri finne noe som virkelig passer å bruke .

Til vanlig sminke bruker jeg ID bare minerals (tror det er slik det skrives) foundation i pudderform . Å det er vel noe av det beste å bruke trodde jeg hvertfall, så tror ikke det er sminka jeg må forandre på , kjøpte det hvertfall på hudpleier da hun anbefalte det for meg .

Men jeg kjenner jeg blir så fortvila for det ødelegger litt av selvtilliten min å gå å føle at jeg ser skikkelig svett ut i ansiktet hele tiden . Så væær så grei ,tips meg om en mirakelkrem , eller hvis det er noe som virkelig skal virke . :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du prøvd tidligere? Og hva sier hudpleieren din om huden din?

Skrevet

Har alltid hatt svært fet og oljete hud, og har som deg prøvd det meste. Det eneste jeg kan si har funket, er MD formulations. Disse produktene har jeg nå brukt siden tidlig i mai, og huden min er bedre enn noensinne. Har også redusert linjer og rynker(er 41 år)

Angrer som en hund på at jeg ikke har prøvd disse produktene før. :tristbla:

Bestilte fra Strawberrynet, og måtte ut med tollbehandlingsgebyr, men sparte veldig mye i forhold til norsk pris allikevel.

Skrevet

Hva har du prøvd tidligere? Og hva sier hudpleieren din om huden din?

et merke som heter exuviance som jeg kjøpte hos hudpleieren , shiseido , kremer fra apotek . husker ikke navn .

Men hvertfall så var jeg å hadde hudanalyse for en måned siden cirka hos hudpleie , å da sa ho jeg hadde veldig fet hud ,spesielt i T-sonen . egentlig så kalte ho det for blandingshud . har litt sensitiv hud noen steder å litt urenheter i panna. men det er det første som jeg virkelig sliter med . å da fikk jeg et kit med produkter av exuviance , som ikke funker noe særlig .

Skrevet

Har alltid hatt svært fet og oljete hud, og har som deg prøvd det meste. Det eneste jeg kan si har funket, er MD formulations. Disse produktene har jeg nå brukt siden tidlig i mai, og huden min er bedre enn noensinne. Har også redusert linjer og rynker(er 41 år)

Angrer som en hund på at jeg ikke har prøvd disse produktene før. :tristbla:

Bestilte fra Strawberrynet, og måtte ut med tollbehandlingsgebyr, men sparte veldig mye i forhold til norsk pris allikevel.

takk for tips!:) Brukes det under sminke eller er det rensekremer å slike ting ? å hvordan blir huden da ? mer matt eller litt tørr?

Skrevet

takk for tips!:) Brukes det under sminke eller er det rensekremer å slike ting ? å hvordan blir huden da ? mer matt eller litt tørr?

Nå er jeg antageligvis eldre enn deg, så jeg har startet på antirynkebehandling. Bruker rensegel for oljete hud: Facial Cleansing Gel og scrubben Face & Body Scrub

I tilegg bruker jeg Vit-A-Plus Firming Treatment Masque

Og to forskjellige serum: Vit-A-Plus Anti-Aging Serum og Vit-A-Plus Night Recovery

Og tilslutt dagkrem: Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF20

Denne hudpleierutinen har gitt meg hud som føles fuktig, men ikke fet. Og som sagt fjernet mye av de små linjene, samt noe av dybden på rynkene.

Skrevet

et merke som heter exuviance som jeg kjøpte hos hudpleieren , shiseido , kremer fra apotek . husker ikke navn .

Men hvertfall så var jeg å hadde hudanalyse for en måned siden cirka hos hudpleie , å da sa ho jeg hadde veldig fet hud ,spesielt i T-sonen . egentlig så kalte ho det for blandingshud . har litt sensitiv hud noen steder å litt urenheter i panna. men det er det første som jeg virkelig sliter med . å da fikk jeg et kit med produkter av exuviance , som ikke funker noe særlig .

Du har ikke prøvd så veldig mange produkter/serier enda, så du trenger ikke gi opp! :)

Vil nok anbefale å kikke litt på MD og Dermalogica, begge har gode serier for fet/oljete hud. Du må nesten bare prøve deg fram - ingenting er garantert å virke, og noe som virker for x antall personer trenger ikke virke for deg.

Skrevet

Kutt ut I.D, finnes xx antall mineralmakeups som er mytteri bedre enn I.D. Om man har litt ptoblemhud, prøv TiKei, Mineral Hygenics etc. Det er velt trygge ingredienser.

• 4 uker senere...
Skrevet

vet dere hva, jeg har opplevd oljete hud etter rens og kunne ikke helt skjønne det. Jeg har brukt flere produkter, men hadde nå brukt Clinique Liquid Facial Soap Mild hele sommeren.

http://www.google.no/imgres?q=clinique+s%C3%A5pe&um=1&hl=no&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:nb-NO:official&biw=1382&bih=868&tbm=isch&tbnid=F1ZWbADEVzsXxM:&imgrefurl=http://femelle.no/mote-skjonnhet/ukens-produkt-clinique-liquid-facial-soap/&docid=2KE-MNks3tbgaM&w=429&h=524&ei=Th5vTtWRB8TtsgbL4ISYBw&zoom=1&iact=hc&vpx=336&vpy=67&dur=78&hovh=248&hovw=203&tx=118&ty=119&page=1&tbnh=140&tbnw=126&start=0&ndsp=35&ved=1t:429,r:1,s:0

Å fy flate!!! DERFOR var jeg oljete! Jeg sluttet med den, og vips er huden min normal igjen... :rope: Den var drøy, rensende og mild, men FOR en fet hud jeg fikk i timene som kom...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...