jordbær Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 Ok.. Nå er det LENGE siden jeg har vært til tannlegen (tannlegeskrekk deluxe) Jeg er bare 19år, men blir 20 i mars. Har hørt så mye forskjellig om regler og sikt. Når opphører rabatten man får til tannlegen i ung alder? Jeg har hørt at man får 75% rabatt ut året man har fylt 19 og 25% ut det året man har fylt 20.. Stemmer dette? Noen andre sier at man har 75%-rabatten ut året man fyller 20.. *forvirret* Kan noen anbefale meg en FLINK tannlege i Oslo? Jeg er ikke redd for å ha det VONDT under tannlegebesøket(bruker f.eks. ikke vanlig bedøvelse..), men jeg er jævlig redd tannleger.. og får nerver bare jeg tenker på dem, etter en del dårlig behandling av en ond tannlege.. :o Ps. Får man rabatt på lystgass også
Pusekatt Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 Jeg kan anbefale tannlege Stemland, han holder til ved Nationaltheatret stasjon (tvers over gaten). Veldig flink og rolig, og har spesialisert seg på pasienter med tannlegeskrekk (som meg....). Ellers har jeg hørt mye bra om en Andreas et-eller-annet på Colosseum-klinikken.
Gjest Katarine Skrevet 25. november 2003 #3 Skrevet 25. november 2003 Jeg har hørt at man får 75% rabatt ut året man har fylt 19 og 25% ut det året man har fylt 20.. Stemmer dette? Noen andre sier at man har 75%-rabatten ut året man fyller 20.. *forvirret* Du får 75% rabatt ut året du fyller 20, selv om du allerede har fylt det.
Gjest Lady-M Skrevet 25. november 2003 #4 Skrevet 25. november 2003 Har veldig god erfaring med tannlegene på Byporten tannhelsesenter. Går nå til Dag Tvedt og han er veldig snill... Er ganske redd tannleger selv. :-?
jordbær Skrevet 25. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2003 Tusen takk for svar! Flott at det er 75% ut det året man har fylt 20! Da kan jeg vente til neste jul med tannlegebesøket.. :oops:
Mrs. B Skrevet 26. november 2003 #6 Skrevet 26. november 2003 Rabatt? Det tror jeg aldri jeg har fått... Nå er jeg jo for gammel til det nå da, men kan ikke huske å ha fått det tidligere. Lykke til hos tannlegen! Er du veldig redd kan du be om Vival i forkant. Jeg fikk beskjed om å ta 3 stk før jeg tok visdomstennene og det hjalp veldig. Var ikke redd, bare litt søvnig.
Chantique Skrevet 26. november 2003 #7 Skrevet 26. november 2003 Jeg kan anbefale tannlege Stemland, han holder til ved Nationaltheatret stasjon (tvers over gaten). Veldig flink og rolig, og har spesialisert seg på pasienter med tannlegeskrekk (som meg....). Ellers har jeg hørt mye bra om en Andreas et-eller-annet på Colosseum-klinikken. Hvilket prisnivå ligger han på da?
Pusekatt Skrevet 26. november 2003 #8 Skrevet 26. november 2003 Jeg betalte 500kr for en vanlig undersøkelse med røntgenbilder, fjerning av tannsten og slikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå