Larsern Skrevet 17. august 2011 #41 Skrevet 17. august 2011 Ja, hadde det ikke vært deilig hvis vi alle var golddiggers og ikke brydde oss om alder, utseende og seksuell tiltrekning. Dere fanboys får ligge med ham, dere. Du, alle damer er golddiggers, men ikke alle er smarte nok til å skille mellom gull og gråstein.
Gjest Alfa Skrevet 18. august 2011 #42 Skrevet 18. august 2011 Han er god for 300 millioner dollars jenter... Nemlig, og sann mine ord, minst 90% av de som nuller ham nord og ned her, skriker og bærer seg over at han er altfor gammel, utiltrekkende og ekkel osv osv... Samtlige hadde glatt tredd seg ned på ham om tilfeldighetene hadde ligget til rette og han plutselig var der foran dem, blafrende med en bunke dollars i neven. Uten tvil, garantert, finale
Gjest Alfa Skrevet 18. august 2011 #43 Skrevet 18. august 2011 Kanskje, men de gjør det ikke fordi de tenner på ham seksuelt. Verden vil bedras. Så du anbefaler oss å kun gå etter penger, uansett om vi tenner på mannen eller ikke? Er du seriøs? Beklager, men for meg er et bra utseende viktigere enn pengerikdom. Det finnes faktisk kvinner som er kresne på dette området. Sikker på at du ikke mener "ja takk begge deler"? De finnes de også... Også finnes det noen som har et normalt utseende og en normal lønn (oi, de var kanskje ikke relevant her nei?) Moralen: verken utseende eller rikdom er garanti for hell og lykke i livet, men det hjelper på naturligvis.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #44 Skrevet 18. august 2011 Nemlig, og sann mine ord, minst 90% av de som nuller ham nord og ned her, skriker og bærer seg over at han er altfor gammel, utiltrekkende og ekkel osv osv... Samtlige hadde glatt tredd seg ned på ham om tilfeldighetene hadde ligget til rette og han plutselig var der foran dem, blafrende med en bunke dollars i neven. Uten tvil, garantert, finale Synd at noen har et sånt syn på kvinner. 1
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2011 #45 Skrevet 18. august 2011 Du, alle damer er golddiggers, men ikke alle er smarte nok til å skille mellom gull og gråstein. Eta ord.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #47 Skrevet 18. august 2011 Eta ord. Hva betyr "eta ord"? Kanskje du kan bruke et språk andre mennesker kan forstå? 1
Gjest Raindrops Skrevet 18. august 2011 #48 Skrevet 18. august 2011 Synd at noen har et sånt syn på kvinner. Synd for dem ja. Jeg er glad jeg ikke har et så barnslig og generaliserende syn på menn, det gjør kjærlighetslivet en del bedre.
Gjest Alfa Skrevet 19. august 2011 #49 Skrevet 19. august 2011 Synd at noen har et sånt syn på kvinner. Synd ja, absolutt et trist syn å se dette. Bare ta deg en tur neste gang Robbie Williams eller en annen rik artist kommer og har konsert i Oslo. Eller for den saks skyld når en gjeng fra gutteklubben grei skal ut og "kose seg" på byen. Nå er det naturligvis ikke alle som har muligheten til å følge slike pengekanoner mens de er ute for å hygge seg en lørdagskveld, noe jeg har vært så "heldig" å bli betalt for en gang i verden. Dog kan man lett få et visst innsyn likevel, for den som er litt frampå og interessert i å være litt forskende innen dette feltet. Så nei, det har ikke så mye med synet på kvinner å gjøre, heller bare et faktum at skremmende mange damer (fra helt unge til godt voksne) dessverre har denne egenskapen, enten man liker det eller ikke.
Gjest "gjest" Skrevet 19. august 2011 #50 Skrevet 19. august 2011 Hva betyr "eta ord"? Kanskje du kan bruke et språk andre mennesker kan forstå? I den her sammenheng at han skal slutte å generalisere over alle kvinner. Ikke alle kvinner er gold diggers. Ikke alle menn er sexy, heller.
Mynona Skrevet 20. august 2011 #51 Skrevet 20. august 2011 Synd ja, absolutt et trist syn å se dette. Bare ta deg en tur neste gang Robbie Williams eller en annen rik artist kommer og har konsert i Oslo. Eller for den saks skyld når en gjeng fra gutteklubben grei skal ut og "kose seg" på byen. Nå er det naturligvis ikke alle som har muligheten til å følge slike pengekanoner mens de er ute for å hygge seg en lørdagskveld, noe jeg har vært så "heldig" å bli betalt for en gang i verden. Dog kan man lett få et visst innsyn likevel, for den som er litt frampå og interessert i å være litt forskende innen dette feltet. Så nei, det har ikke så mye med synet på kvinner å gjøre, heller bare et faktum at skremmende mange damer (fra helt unge til godt voksne) dessverre har denne egenskapen, enten man liker det eller ikke. NOEN kvinner gjør det. Ikke kvinner generelt.
Gjest Superbruker7 Skrevet 14. januar 2017 #52 Skrevet 14. januar 2017 Noe å tenke over når kvinner sier de verdsetter humor over utseende. Ingen vil ha en av verdens morsomste menn.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #53 Skrevet 14. januar 2017 1 time siden, Superbruker7 skrev: Noe å tenke over når kvinner sier de verdsetter humor over utseende. Ingen vil ha en av verdens morsomste menn. Ja, kvinner er en homogen gruppe. Betyr det at alle menn er voldtektsmenn siden noen menn voldtar? Alle menn er kun ute etter sex fordi noen er det? At alle menn kun bryr seg om utseendet på kvinner siden noen gjør det? Herregud. Anonymkode: 9d74d...cca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå