AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Jeg får ikke slettet meldinger på min Htc Desire. Når jeg prøver å slette hele "samtalen" så klikker telefonen og jeg må ta ut batteriet. Det eneste som fungerer er om jeg sletter en og en melding. Dette vil tar utrolig lang tid, med tanke på at den ene "samtalen" innheholder 9811 meldinger. Noen som har tips til hvordan jeg kan bli kvitt disse? Mobilen min er blitt supertreg pga alle disse meldingene...
Zzyzx Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Når du sletter en hel meldingstråd så må du bare la den gjøre seg ferdig. Det kan ta lang tid, på min tar det gjerne fem minutter på en tråd på 3-400 meldinger. Så bare slett og la telefonen ligge en stund.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Når du sletter en hel meldingstråd så må du bare la den gjøre seg ferdig. Det kan ta lang tid, på min tar det gjerne fem minutter på en tråd på 3-400 meldinger. Så bare slett og la telefonen ligge en stund. jeg har prøvd det, men etter 2 min så klikker telefonen om jeg må ta ut batteriet for å få den til å virke igjen...
Zzyzx Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Klikker hvordan? Prøver du å gjøre noe annet med den samtidig?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Klikker hvordan? Prøver du å gjøre noe annet med den samtidig? Jeg har prøvd å latt den få ligge i fred, og prøvd å gjøre noe samtidig. Men den stopper helt opp, og til slutt kommer det opp en feilmelding om at det skjedde en feil, og så går den ut av meldingen og det går ikke ann å gjøre noe. den stopper opp og man må som sagt ta ut batteriet for å få den til å fungere. går ikke ann å slå den av en gang.
Zzyzx Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Testa en app som heter Super SMS Quick Delete (fra Superdroid.net), du kan jo teste den? Jeg hadde ingen lange tråder å teste på, men den tok 200 meldinger på tre sekunder iallfall. Ser ikke ut som om den indikerer hvor langt den har kommet, men med den mengden meldinger så må du bare sette i gang slettingen og la telefonen ligge i laderen over natta.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 Testa en app som heter Super SMS Quick Delete (fra Superdroid.net), du kan jo teste den? Jeg hadde ingen lange tråder å teste på, men den tok 200 meldinger på tre sekunder iallfall. Ser ikke ut som om den indikerer hvor langt den har kommet, men med den mengden meldinger så må du bare sette i gang slettingen og la telefonen ligge i laderen over natta. Tester den ut nå. Står 0%, men håper den kan hjelpe. For før jeg har klart å slette 100 meldinger, har jeg fått 100 nye. Så har liksom bare gitt opp... Krysser fingrene for at denne virker
Zzyzx Skrevet 15. august 2011 #8 Skrevet 15. august 2011 For å unngå dette problemet, så kan du gå inn i setting for meldinger og hake av for "delete old messages". Der setter du også hvor mange meldinger du kan ha pr tråd, så slettes de eldste når den grensa nås. Automatikk er fint i sånne situasjoner.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #9 Skrevet 15. august 2011 Åh! Det funker! Sakte - men det funker!! :D Tar med meg lader og drar på nattevakt! Tusen tusen takk!! Er evig takknemmelig!! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå