AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Haha hver gang jeg ser noen som er gravid så ler jeg og tenker over at de har hatt en tissefant inni seg som har spydd ut sperm i slufsen deres haha.. Lite kinky a! Alle ser jo hva man har gjort, kan ikke bortforklares Veldig morsomt syns jeg.
Koe Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 Logg av med en gang! Det er langt over leggetid. Hilsen Din Mor. 4
JizzInMyPants Skrevet 15. august 2011 #8 Skrevet 15. august 2011 Haha jeg så det mynona83 Du var raskere på avtrekken bare
Raven Emerald Skrevet 15. august 2011 #9 Skrevet 15. august 2011 Haha hver gang jeg ser noen som er gravid så ler jeg og tenker over at de har hatt en tissefant inni seg som har spydd ut sperm i slufsen deres haha.. Lite kinky a! Alle ser jo hva man har gjort, kan ikke bortforklares Veldig morsomt syns jeg. Hørt om IVF? Trenger ikke vært en tissefant som har lagt fra seg spermen, vettu. =P Så nei, strengt tatt kan du ikke se hva de har gjort. Du bare tror det. Og med tanke på at du ikke en gang har vurdert at den gravid-magen kom på plass på annet vis enn ved sex, sier det langt mer om deg, enn om den gravide. =P 1
inlovewith Skrevet 15. august 2011 #10 Skrevet 15. august 2011 Ser du på deg selv og tenker at pappaen din har hatt en liten tissefant og "spydd sperm inni slufsen" til mora di for å lage deg? Haha.. snåling. Nå er barne-tv ferdig, så nå er det leggetid! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå