"Maia" Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Hei! Jeg har veldig lyst til å kjøpe meg en htc sensation, men lurte på om det var noen her som visste om tastaturet har både æ,ø og å? Er det noen som har denne telefonen og som er fornøyd/misfornøyd?
Zzyzx Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Den har sannsynligvis ikke æ-ø-å ut av boksen, men det fikser du med å laste ned en app fra Market. Selv har jeg brukt en som heter scandinavian keyboard, men det finnes sikkert flere andre. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Den har sannsynligvis ikke æ-ø-å ut av boksen, men det fikser du med å laste ned en app fra Market. Selv har jeg brukt en som heter scandinavian keyboard, men det finnes sikkert flere andre. På htc desire er det æ,ø,å, ikke på selve tastaturet, men bokstaven ligger i ordlista... Gjør den ikke det på den nye htcen?
Zzyzx Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Jo, men jeg forstod det slik at det var spørsmål om de var på tastaturet. Ellers kjenner den jo igjen spesialtegn, men for å få disse tre "fysisk" på tastaturet så må man ha en ekstra app (så vidt jeg vet, jeg kjenner ikke til Sensation).
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Jo, men jeg forstod det slik at det var spørsmål om de var på tastaturet. Ellers kjenner den jo igjen spesialtegn, men for å få disse tre "fysisk" på tastaturet så må man ha en ekstra app (så vidt jeg vet, jeg kjenner ikke til Sensation). Åja. Skjønte ikke hvorfor det er så nøye når bokstaven er der.
Zzyzx Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Tar mye kortere tid å skrive meldinger/mail når man ikke må holde inne en bokstav for å få spesialtegn, er ikke verre enn det. Jeg bruker ikke ordliste eller autofullfør, så for meg legger det til en god del tid på skrivingen.
Gjest Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 Htc sensation har ÆØÅ på tastaturet rett ut av boksen. Sådetså. 2
Gjest Snakkis Skrevet 22. august 2011 #9 Skrevet 22. august 2011 Jeg er selv fersk eier av HTC Sensation, og jeg elsker den. Som sagt har den æ,ø,å, og den er herlig å bruke. Rask, enkel å forstå seg på og har alt man kan tenke seg av funksjoner. I tillegg er den pen å se på Anbefalest på det varmeste!
"Maia" Skrevet 28. august 2011 Forfatter #10 Skrevet 28. august 2011 Tusen takk for alle svar! Såå bra at den har ÆØÅ, supert! Skal snart bestille min nye telefon og gleder meg som bare det til å få den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå