Livets datter Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 Hvis du noengang har lurt på hva de forskjellige BH-str. står for: {A} Almost Boobs. {B} Barely there. {C} Can't Complain! {D} Dang! {DD} Double dang! {E} Enormous! {F} Fake. {G} Get a Reduction. {H} Help me, I've fallen and I can't get up
Suzy Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 Hvis du noengang har lurt på hva de forskjellige BH-str. står for: {A} Almost Boobs. {B} Barely there. {C} Can't Complain! {D} Dang! {DD} Double dang! {E} Enormous! {F} Fake. {G} Get a Reduction. {H} Help me, I've fallen and I can't get up :-? F - Fabulous G - Gorgeous H - Holy.... ! Ikke noe hetsing av store bh-størrelser i mitt nærvær takk! :x
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #3 Skrevet 25. november 2003 :o Livets Datter!!!! FY! Vi disser ikke damer med store pupper... Jeg holder meg stort sett stående! *prøver å holde pokerfjes og ikke le *
Suzy Skrevet 25. november 2003 #4 Skrevet 25. november 2003 :o Livets Datter!!!! FY! Vi disser ikke damer med store pupper... Jeg holder meg stort sett stående! *prøver å holde pokerfjes og ikke le * Jøssda - og skulle det bli litt vanskelig kan vi da sette sjøbein *uskyldig fjes...fniiiis*
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #5 Skrevet 25. november 2003 :o Hva er sjøbein??? Er det sånn, beina samla, for det får ikke jeg til, ass
Suzy Skrevet 25. november 2003 #6 Skrevet 25. november 2003 Næh, DET blir for vanskelig. Det er ett bein foran det andre lissom... så du ikke tipper forover så fort *uskyldig smiley*
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #7 Skrevet 25. november 2003 :o Suz, ass, du er såååååååååå smart!!! Fnis...
LilleBille Skrevet 25. november 2003 #8 Skrevet 25. november 2003 Liker mye bedre Fabolous enn Fake... :evil:
Suzy Skrevet 25. november 2003 #9 Skrevet 25. november 2003 Liker mye bedre Fabolous enn Fake... :evil: Jepp - det var meninga også... og vi som er i denne suverene sekten som jobber for større koppstørrelser (blant annet) må jobbe mot fordommer som dette *gjør seg veldig alvorlig*
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #10 Skrevet 25. november 2003 HØR HØR HØR!!!! LivetsDatter må bare passe seg, ellers blir hun degradert til novise på flygende flekken. OG satt i karantene!!! Kan ikke la hennes dårlige holdninger påvirke resten av sekten
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #12 Skrevet 25. november 2003 Vi kan jo gå til FRONTALangrep! Knis.. Fnis .... *bilder i hodet*
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #14 Skrevet 25. november 2003 fnis iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Løper etter iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå