Gå til innhold

spytte eller svelge?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var en gang sammen med ei jente som hadde en veldig fetish for sæd.

Beste orgasmene fikk ho hvis jeg slikket og fingret henne etter jeg hadde sprutet på ho.

Det var fantastisk deilig å ligge nede og slikke ho mens ho brukte fingrene til å samle sæden og slikke det i seg. Hvis jeg spruta i munnen hennes så pleide hun å spytte det ut i hånda og slikke det opp igjen. Var ei fantastisk dame å ha sex med men det fungerte dessverre ikke i det daglige med andre ting.

Men jeg savner sexen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svelger litt, spytter resten i munnen hans.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer faktisk veldig an på mannen, eller rettere sagt spermen.. Han jeg har sex med nå har sperm med fantastisk konsistens og smak (helt tynnflytende, smaker faktisk godt!). Så der svelger jeg med glede!

Mens andre jeg har vært sammen med har hatt en sperm jeg har hatt problemer med å svelge. Enten har den vært for tykk, (det verste er om den blir nær klumpete) eller rett og slett smakt vondt. Jeg opplevde en gang at jeg måtte løpe på do og spy etter at jeg hadde svelget fordi han smakte så jævlig... Da var det uaktuelt å svelge igjen!

Til menn: La henne velge om hun vil svelge eller ikke! Ikke hold fast når du kommer, med mindre hun eksplisitt har bedt deg om det...

Skrevet

Stort sett svelger jeg, men av og til kan konsistens, varmen og mengde være litt "kvalmt" og da lar jeg det elegant renne ut av munnen mens jeg suger. Har kun gjort det når han ligger på rygg, da.

Skrevet

De gangene det har vært tyntflytende og nøytralt eller på grensen til søtt på smak kunne jeg gjerne svelget.

Men, det er ikke tilfelle 99% av gangene - smaken er ganske bitter og vond, konsistensen er tykk(ofte koagulert) - og det er snakk om langt større mengder enn gjennomsnittlig utløsning som visstnok skal være en spiseskje.

Tar det gjerne i munnen, men ville nok returnert det om jeg hadde svelget.

Har en ekstrem aversjon mot konsistenser og feil smaker.

Så jeg spytter det ut - og det ser ut til at han liker måten jeg gjør det på.

Det derre med å kommentere "flinke jenter" er jo bare nedverdigende spør du meg. Hadde definitivt ikke gjort noe som helst igjen dersom den kommentaren hadde kommet direkte, nei.....dra meg i håret, vær dominerende - men flink jente? Neitakk :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...