Gå til innhold

spytte eller svelge?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva foretrekker du å gjøre? spytte eller svelge sæden? det var det jeg lurte på...

Skrevet

Hipp som happ... Kommer han i munnen svelger jeg gjerne, jeg setter ikke igang å spytte ut spermen ihvertfall, litt dannelse kan man ha selv om man har blitt pult i kjeften :)

• Liker 1
Skrevet

Svelge :-) Blir bare rart å skulle ha det der til du finner et sted å spytte det ut..

Skrevet

slikker du i deg sæden om han sputer PÅ munnen(eller på tungen)??

Skrevet

Svelge. Praktisk og opphissende. :lur:

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Svelger, så blir det ikke så mye søl :gjeiper:

Skrevet

Kommer an på humør og hva han har spist i det siste. Blir dessuten kvalm av å svelge før jeg har spist frokost, så da stikker jeg på do og spytter ut. Forrige gang "låste" kjeven min seg, og da gjorde det så vondt at jeg ikke greide å svelge. Så ikke poenget med å svelge når jeg endelig fikk kjeven "på plass" igjen, så da spyttet jeg ut.

Skrevet

Svelge. Uten tvil. :happy:

Skrevet

Spytter det på typen.

Gjest HunterLady
Skrevet

Svelger og slikker det opp dersom jeg søler.. Sistnevnte kan være litt ekkelt dersom fyren har mye kroppshår og spermen er blitt kald.. IIIK!

• Liker 1
Skrevet

Svelge, definitivt! Skjønner ikke helt hvorfor noen ikke gjør det, ikke noe som er like opphissende som varm sæd.

Skrevet

Hvis han først kommer i munnen min så svelger jeg. Er ikke så utrolig glad i det, da. Men det funker av og til!

Skrevet

Spytter det på typen.

Og slikker det gjerne opp igjen :gjeiper:

Elsker å leke og grise litt med sæden jeg. jo mere jo bedre :popcorn:

Skrevet

Svelger alltid, med mindre han spruter det på puppene mine eller et annet sted.

Skrevet

Jeg syns det er dritekkelt hvis han kommer mens penisen er på vei ned i halsen, og det sprutes ned i halsrøret, ÆSJ!!!!! Det skjedde igår, brakk meg.

Så vet dere deeeet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...