Gå til innhold

Hvordan gjøre gavekort til kontanter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått bursdagsgave fra familie, SpendOn med hele 5000kr på, så utrolig snillt av dem! De ga meg det med krav om at jeg er nødt til å bruke det, og bruke det på meg selv. Utrolig takknemlig for det, men gavekortet går ut om et par måneder, og jeg skulle gjerne hatt det i kontanter, for om jeg skal bruke 5000 bare for å bruke det, er jeg redd for at det bare glir ut på dritt og ingenting...

Noen som vet hvordan jeg får kontanter ut av det? Noen ga meg tips om å kjøpe noe i butikk og gå tilbake og levere det mot pengene tilbake, men mange butikker leverer ut i tilgodelapp om man har betalt med gavekort.. Har jeg hørt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange butikker gir bare tilgodelapp om du har betalt på vanlig måte også, det er veldig få steder som gir igjen penger.

Jeg ville startet med å kontakte SpendOn, jeg. Kan jo godt hende du kan fornye/veksle kortet i et nytt, med lengre utløpstid. :)

Ellers går det jo an å selge det til en tredjepart, men da må du regne med å gå litt i minus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett inn alt på spillekortet ditt hos Norsk Tipping, og ta det ut senere? Er mange steder de ikke godtar det, men også noen som du kan få gjort det hos.. Ville hørt på forhånd, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gå til el-kjøp, de har jo åpen retur og penga tilbake garanti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tenke meg at det er noen steder som gir ut kontanter på varer som er kjøpt med gavekort. Men du kan jo bruke gavekortet til å kjøpe deg et nytt gavekort så har du litt lengre tid å gå på ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...