AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Jeg er en livsglad singel gutt/mann på 35 som stadig vekk tyr til babyolje og høyrehanda når jeg skal kose meg. De 2 siste månedene har ting tatt litt av.... Føler jeg har kommet til et punkt der spenningen/opplevelsen med selve orgasmen ikke er helt på "g". I det siste har jeg nå begynt å plassere en ølkork på penishodet når jeg runker, med den hensikt å se om jeg klarer å sprute såpass hardt, at korken som er plassert på penishodet skyter fart, og samtidig hvor langt jeg klarer å "skyte" den opp i luften. Rekorden så langt er ca 25 cm opp i luften. Er det noen andre som driver med denne aktiviteten, og hvor høyt har dere klart å få korken? NB! hvis dere vurderer å prøve dette, er det veldig viktig at du legger korken på hodet (taggene pekende mot taket). Første gang jeg prøvde, hadde jeg taggene ned mot penishodet, og det resulterte i en liten rift på forhuden da korken kom i klem med forhud og penishodet. Gøy om dere kan poste rekorden deres her. Tenkte jeg skulle prøve meg igjen i kveld....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå