Gå til innhold

Hvilken Lv veske bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir 25 rett over nyttår, og skal kjøpe meg en Louis Vuitton veske i gave til meg selv. (har ønska meg det hos både kjæresten og familien, så lever i håpet..) :P

Jeg kjøper alltid gave til meg selv, for da får jeg det jeg ønsker meg :)

Men, hvilken bør jeg velge?

Jeg tar meg ofte i å søke på Speedy 35. Syns den er veldig fin (Typen med logoen på).

Men det eneste som får meg til å være litt i "tvil" er den korte stroppen, da jeg liker best å ha vesker på skulderen.

Men det er jo bare en bagatell. Veska er jo til å dø for!

Men kunne tenkt meg å høre deres meninger. Noen her som har Lv veske (MISUNNELIG), og kunne tenke seg å fortelle litt om den? :)

Da snakkes vi vettu ^_^

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Kanskje ikke helt det svaret du ønsker deg, men jeg ville vært skeptisk til å kjøpe en LV-veske nå. I alle fall en med logo. Det er svært mange falske utgaver av den å få tak i, og den har vært for mye brukt i det siste, så jeg ville heller valgt en litt mer klassisk veske som ikke er så vanlig. Har du vurdert andre merker?

Edit: vil også bare legge til at med en klassisk veske mener jeg også det å velge en veske som du kanskje ikke blir så fort lei. Hvis du kjøper deg dyre vesker veldig ofte har det ikke noe å si, men jeg vet i alle fall med meg selv at jeg har gjort noen bomkjøp når jeg har kjøpt typiske trendvesker som skiller seg altfor mye ut. Man blir lei, og de blir bare liggende i skapet.

Endret av Badabing
  • Liker 1
Skrevet

Sett heller opp en poll med aktuelle vesker, så kan vi si hva vi synes framfor å velge ut noen selv?

Er du helt sikker på at du vil ha LV? Logoflash fra helvetet.

• Liker 3
Skrevet

Auch, den er så stygg!

Nå er jeg en av dem som ikke ser poenget med merke-vesker, men syns du bør velge en mer classy. En du kan bruke for alltid! LV ses på som harry og ikke særlig eksklusivt. Så sykt mange har kopier. Når jeg ser jenter med Speedy tenker jeg at det enten er kopi eller at jenta har dårlig smak som velger å bruke så mye penger på en så oppbrukt veske. Finnes ikke noe beundringsverdig eller eksklusivt over dem lengre.

Logoflash fra helvete som en annen sa her!

• Liker 5
Skrevet

Auch, den er så stygg!

Nå er jeg en av dem som ikke ser poenget med merke-vesker, men syns du bør velge en mer classy. En du kan bruke for alltid! LV ses på som harry og ikke særlig eksklusivt. Så sykt mange har kopier. Når jeg ser jenter med Speedy tenker jeg at det enten er kopi eller at jenta har dårlig smak som velger å bruke så mye penger på en så oppbrukt veske. Finnes ikke noe beundringsverdig eller eksklusivt over dem lengre.

Logoflash fra helvete som en annen sa her!

Hva mener du med med "classy"

Nå er det ikke slik at det MÅ være Lv. Jeg bare synes den er ganske fin, og så vil jeg invistere i en veske jeg kan ha i mange mange mange år.

Nå har jeg sikkert slitt ut 15 vesker... De har kostet max 600,-

Den som har holdt ut lengst, er min kjære svarte Friis veske som jeg kjøpte på gardermoen for den nette sum av 599,- for 4 og et halvt år siden.

Men den har begynnt på sine siste dager desverre.

Så jeg har nå lyst å kjøpe meg ei jeg aldri trenger å kaste. Blir så gla i veskene mine, og er ulykkelig hver gang jeg må kaste de.

See my piont?

Skrevet

Hvorfor ble jeg anonym bruker nå?

Jaja.. Sitter på jobb-pcen..

Skrevet

Hva mener du med med "classy"

Nå er det ikke slik at det MÅ være Lv. Jeg bare synes den er ganske fin, og så vil jeg invistere i en veske jeg kan ha i mange mange mange år.

Nå har jeg sikkert slitt ut 15 vesker... De har kostet max 600,-

Den som har holdt ut lengst, er min kjære svarte Friis veske som jeg kjøpte på gardermoen for den nette sum av 599,- for 4 og et halvt år siden.

Men den har begynnt på sine siste dager desverre.

Så jeg har nå lyst å kjøpe meg ei jeg aldri trenger å kaste. Blir så gla i veskene mine, og er ulykkelig hver gang jeg må kaste de.

See my piont?

Det finnes mange merkevesker som er supersolide i kvaliteten, men som likevel er skikkelig classy og ikke så prangende, og som ikke sender ut "jeg har en dyr logoveske"-signaler. Mulberry er ett eksempel, de har mange fine vesker som er mer klassiske, og selv om mange har slike vesker er de mer "anonyme".

Gjest Badabing
Skrevet

Ehm.. Det finnes andre merker enn LV da.. Som vil holde minst like lenge..

Bare tenkte på om du hadde hatt med noen andre i vurderingen?

Chanel, Mulberry, Dior, Valentino, Chloe, Fendi, Balenciaga etc. Du har utrolig mange å velge mellom, og så og si alle er finere enn LV..

Skrevet

Ehm.. Det finnes andre merker enn LV da.. Som vil holde minst like lenge..

Bare tenkte på om du hadde hatt med noen andre i vurderingen?

Chanel, Mulberry, Dior, Valentino, Chloe, Fendi, Balenciaga etc. Du har utrolig mange å velge mellom, og så og si alle er finere enn LV..

Helt enig med deg. Er utallig mange fine vesker der ute som ikke er LV- Er litt usikker på hvordan stil du har, men her er noen vesker jeg synes er fine:

Mulberry Taylor, vesken:

http://frkcava.blogspot.com/2011/06/mulberry-taylor.html

proenza schoulder ps1:

http://www.google.no/imgres?q=proenza+schouler+ps1&hl=no&sa=X&biw=1366&bih=638&tbm=isch&prmd=ivnso&tbnid=62_vequ1Wjj0mM:&imgrefurl=http://www.purseblog.com/trends/proenza-schouler-ps1.html&docid=7TfaDP09b7GktM&w=463&h=330&ei=CYlKTsWkB8Pu-gaKlMCfCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=385&vpy=104&dur=343&hovh=189&hovw=266&tx=107&ty=73&page=1&tbnh=146&tbnw=205&start=0&ndsp=19&ved=1t:429,r:1,s:0

Ok, det er en veske jeg liker av Lv veskene og det er alma modellen i dette stoffet, da slipper man alle logoene og vesken ser mer classy ut for de som er opptatt av det.

http://www.google.no/imgres?q=alma+lv&hl=no&sa=X&biw=1366&bih=638&tbm=isch&prmd=ivns&tbnid=nSwX2bD92tXh3M:&imgrefurl=http://www.purseblog.com/louis-vuitton/louis-vuitton-epi-alma.html&docid=j1CRR7dlTbzlzM&w=500&h=353&ei=WolKTq__I4uN-wa5wbSoCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=938&vpy=273&dur=488&hovh=189&hovw=267&tx=185&ty=77&page=1&tbnh=140&tbnw=199&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:11,s:0

Skrevet

Nei, huff. Jeg ser ikke noe galt i å kjøpe en klassisk veske i god kvalitet, men å kjøpe en LV veske stappfull med logoer er et dårlig valg. Slike vesker er jo blitt det mest populære å kjøpe på ferier til Tyrkia, og hver gang jeg ser en jente med en "LV-veske", tror jeg den er falsk. Signalene den sender ut er rett og slett ikke gode. Skal du først bruke mye penger på en veske, så velg heller en som er litt mer anonym, og også litt enklere enn alle disse heslige logoene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...