Kitsune Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Men hvor kan jeg skaffe det billigst? Jeg har slitt med fettkuler i huden, men etter å ha brukt produktene deres en stund nå, er huden min kjempefin! Jeg går ikke tilbake til exuviance, md, dermalogica eller noe av de derre greiene..
Honesty Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 REN er klin umulig å få tak i på nett til en lavere pris, så du er nok henvist til apotek eller hudpleier. Tidligere var det enklere, men det virker som om de har strammet inn grepet, og nå er det ingen utenlandske nettbutikker som sender REN til Norge. 1
Kitsune Skrevet 16. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2011 Joda, strawberrynet. Men de er jo ikke billigere. Eneste jeg har funnet er blivakker.no. Der er det noen tiere å spare. De har gratis frakt ut august, men jeg har allerede hamstrer litt. Jeg ville absolutt satset på å bestille fra blivakker.no seinere i år, men med frakta er man like langt. Desstuen har apotekene litt vel dårlig utvalg i mine øyne. Noen som vet om merket selges på tax free?
Lilandry Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Om en følger med litt, så har jeg sett at Vitus apoteket noen ganger har "Ta 3- betal for 2" på REN produktene, så da kan en jo spare litt!
Honesty Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 Du kan jo hamstre basisproduktene på tilbud på apoteket, og kjøpe de andre hos en hudpleier som fører merket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå