Gå til innhold

Fangene på fortet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fangene på fortet starter da altså i kveld, men må innrømme jeg er litt skeptisk. Jeg likte ikke at de hadde to lag med forrige sesong og at det kun var kjendiser med. På reklamen virker det som det er kjendiser med i år å. Nedtur :sukk: Fangene på fortet var mye bedre før, så vet ikke helt om jeg gidder å se på denne gangen.

Eneste positive er at JS ikke er programleder for fangene på fortet denne sesongen. Det hjelper litt. Likte ikke Jenny som programleder.

Noen som skal se på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar vel en liten titt :)

Skrevet

De har hvertfall gjort flere endringer så det er likere den gamle versjonen :)Likte det bedre enn forrige sesong!

Skrevet

De har hvertfall gjort flere endringer så det er likere den gamle versjonen :)Likte det bedre enn forrige sesong!

Enig.

Skrevet

Herlig, jeg fikk litt av den gode gamle Fangene på fortet-følelsen tilbake etter endringene de har gjort. Men må si det er litt dumt at de sender det hver dag, hadde heller sett at de hadde dradd det ut litt.

Skrevet

Glad at Jenny Skavlan er borte iallefall! Fysj!

Jeg synes også de kunne dratt det ut litt. Sendt det en gang i uka kanskje.

Skrevet

Jeg syns det er håpløst.

Er jo bare de samme øvelsene hele tiden. Og de samme lagene mot hverandre (turnering-greier?).

Skrevet

Fangene på fortet var mye bedre før ja :sukk:

Skrevet

Synes det var litt artigere denne gangen enn forrige sesong, på grunn av de små endringene de har gjort. MEN; det blir ikke skikkelig Fangene på fortet før Vismannen i tårnet er tilbake ;)

Og kjempebra at Henriette Lien har tatt over for Jenny, Henriette er dødskul :jepp: Mye flinkere er hun også.

Skrevet

Er det bare meg, eller er den høyeste av de kortvokste jævlig pen?

• Liker 1
Skrevet

Er det bare meg, eller er den høyeste av de kortvokste jævlig pen?

Han ser ikke så verst ut :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...