Gjest Silvermist Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 (endret) Er det noen som kan tipse meg om en god jogge-app til Android? (vel og merke blir det en "gå"-app i starten :gjeiper: ) Vil ha GPS, registrering av fremgang etc. Endret 15. august 2011 av Silvermist
LadyStarlight Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Vet ikke helt hvordan nike+gps er, men hva med Endomondo?
Mynona Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Hva med RunKeeper. Den bruker jeg på iPhone, finnes sikkert i Android versjon og. Den setter jeg på når jeg begynner å jogge og få se farten min pr minutt, rute på kartet, gjennomsnittsfart og far pr km. Også snakker en dame hvert 5 minutt og sier hvor langt jeg har gått/jogget og i hvilken fart. Også kan jeg se grafer i alle mulige varianter på internett.
Gjest Silvermist Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Takk for forslag. Nå har jeg lastet need RunKeeper, ser ut som det er veldig likt Nike+GPS. Skal gå opp Fløien nå og teste den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå