AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #1 Del Skrevet 15. august 2011 Hei Kg Jeg er ei jente på 22, som er redd for å ende opp singel for alltid! Jeg har to lange forhold bak meg som ikke fungerte pga div årsaker. Nå får jeg panikk for at jeg ikke skal finne en type til jeg er 25, for da er visst håpet ute! Vet jo at dette ikke stemmer, men allikevel... Har en profil på sukker, men er ingen som har skrevet til meg som har skillt seg ut noe særlig. På byen er det heller ikke så ofte at en fyr kommer og sjekker meg opp. Ødelegger egentlig selvtilliten min, selv om jeg alltid har hatt verdens beste selvtillit. Venninnene mine sier det er fordi jeg har "modell-utseende", og de fleste menn blir skremt av det. Men jeg har ALDRI sagt jeg har jobbet som modell. Jeg begyner på jus neste år, og vil ikke ha tid til festing. Jeg trener og er en glad jente som ikke tar meg selv høytidelig. Jeg har mye selvironi og liker å le. Har også opplevd å bli avvist på sukker... Hva er greia?! Har hørt en kompis si at "fine damer" må sjekke opp menn selv, da de som regel ikke vil bli sjekket opp. Stemmer dette?! Hilsen frustrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DBM Skrevet 15. august 2011 #2 Del Skrevet 15. august 2011 Hvis du aldri sjekker selv så kan du i hvert fall ikke klage over at du er singel. Hvor ofte tar du kontakt på Sukker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #3 Del Skrevet 15. august 2011 Hvis du aldri sjekker selv så kan du i hvert fall ikke klage over at du er singel. Hvor ofte tar du kontakt på Sukker? Jeg gjør jo det! Pleier å ta kontakt med de jeg liker, men får kun ett svar, eller ingen svar i det hele tatt... Er noen menn på sukker som er virkelig gira på å treffes, men de er ikke helt meg. Er lei av creepos som snur seg og plystrer på gata, vil ha en skikkelig fyr som jeg kan være glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 15. august 2011 #4 Del Skrevet 15. august 2011 Hvis du går rundt og leter etter Ham, så kommer han garantert ikke! Jeg følte det litt på samme måte som deg tidlig i 20-årene... Alle andre hadde jo hatt kjærester siden de var 15, så hvorfor ikke jeg? Det ble veldig tydelig da jeg ved flere anledninger var forelsket, og motparten ikke var interessert. Da banket jeg meg selv opp mentalt på daglig basis og spurte meg selv hva som var feil med meg... Resultatet ble at jeg ubevisst ble veldig negativ i min holdning til verden, og andre folk snappet det opp... Jeg ble fort grinete og selvmedlidende, og ikke minst misunnelig på alle venninner som hadde kjærester. Og hvem vil vel være sammen med en sånn en surpomp? Ikke jeg, ihvertfall! Når jeg bare klarte å gi slipp på alle de negative tankene, og heller konsentrere meg om meg selv og hva som gjør MEG glad, så ble alt mye lettere. Jeg er snart 30 og fortsatt singel da, men nå plager det meg ikke lengre (bank i bordet). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #5 Del Skrevet 15. august 2011 vær glad at folk er interessert hvertfall. er værre for oss som folk helst vil unngå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. august 2011 #6 Del Skrevet 15. august 2011 Hei Kg Jeg er ei jente på 22, som er redd for å ende opp singel for alltid! Jeg har to lange forhold bak meg som ikke fungerte pga div årsaker. Nå får jeg panikk for at jeg ikke skal finne en type til jeg er 25, for da er visst håpet ute! Vet jo at dette ikke stemmer, men allikevel... Har en profil på sukker, men er ingen som har skrevet til meg som har skillt seg ut noe særlig. På byen er det heller ikke så ofte at en fyr kommer og sjekker meg opp. Ødelegger egentlig selvtilliten min, selv om jeg alltid har hatt verdens beste selvtillit. Venninnene mine sier det er fordi jeg har "modell-utseende", og de fleste menn blir skremt av det. Men jeg har ALDRI sagt jeg har jobbet som modell. Jeg begyner på jus neste år, og vil ikke ha tid til festing. Jeg trener og er en glad jente som ikke tar meg selv høytidelig. Jeg har mye selvironi og liker å le. Har også opplevd å bli avvist på sukker... Hva er greia?! Har hørt en kompis si at "fine damer" må sjekke opp menn selv, da de som regel ikke vil bli sjekket opp. Stemmer dette?! Hilsen frustrert. Konsentrer deg heller på studiene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #7 Del Skrevet 16. august 2011 Konsentrer deg heller på studiene dine. Saklig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. august 2011 #8 Del Skrevet 16. august 2011 Saklig... Ja, det er saklig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seleneluna Skrevet 16. august 2011 #9 Del Skrevet 16. august 2011 Ja, det er saklig. Helt enig. Nå er du på utkikk etter drømmemannen og derfor vil han ikke dukke opp. Ta en pause fra dette kjærestejaget og prøv å fokuser på noe annet. Deg selv, studier, trening, venner etc. Det er når du minst venter det at guttene dukker opp - uten unntak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå