Gå til innhold

Nysingel og redd for å bli ensom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp blitt singel igjen etter et forhold som varte et års tid. Før det var jeg sammen med en i seks år, som også er pappaen til mine to barn, og før det var jeg i et forhold i tre år. Disse tre forholdene har omtrent hoppet rett over i hverandre og jeg har ikke tilbragt noe særlig tid alene. Derfor føles det nå utrolig skummelt å ikke ha noen mann i sikte, selv om jeg jo skjønner at jeg kanskje trenger å være alene også og føle på at det faktisk går greit.

En annen ting enn å frykte ensomhet er at jeg nå føler meg lite verdt på sjekkemarkedet. 32 år og to små er ikke akkurat det beste å ha på cv'en. Er redd for å aldri møte noen igjen. Vil så gjerne ha en jeg kan være sammen med resten av livet, men velger visst bare feil hele tiden :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fatt mot!

Selvfølgelig kommer du til å møte noen, du er jo bare 32! :)

Du er ung og pen og det er nok mange der ute som leter etter noen på din alder. Selv om du har to barn så gjør ikke det noe, for det er mange menn der ute som også har barn i bagasjen. ;)

Så det å møte noen som er i samme situasjon som deg, eller eventuelt en uten barn, vil være null problem.

Men nå må du bare være singel en stund og ta vare på deg selv og barna dine... Det beste med det er at man blir vandt til det, selv om det kan ta litt tid.

Det er faktisk deilig å være alene og kun tenke på seg selv, men skjønner jo at det blir ensomt til tider...

Jeg er 30 og har vært singel så og si hele livet og er med andre ord barnløs også,

så jeg har følt mye på ensomheten og på angsten rundt det å aldri skulle møte noen. Jeg vil heller ikke være alene, men jeg har nå alltid vært det, og har prøvd å gjøre det beste ut av det. Man venner seg til ting, men plutselig snur det! :)

:klem:

Skrevet

Du har ingenting å frykte.

Å være singel kan være veldig deilig.

Nå kan du konsentrere deg kun om deg selv og dine barn. Ikke stress med å finne ny mann.

Ta det med ro.

At du har 2 barn er ingen frykt, jeg har truffet flere menn som ikke ser på barn som noen hindring, kanskje du treffer en som har barn selv?

32 er da ingen alder!!!! det er jo folk som er langt over 40 som finner partnere.

Vær singel en liten periode så ordnet dette seg etterhvert.

Du har ingenting å frykte:)

Skrevet

Jeg også er nysingel og ser på det som en utfordring til meg selv for å prøve masse nytt og møte nye mennesker. Jeg har allerede planer om noen litt fjerne bekjente jeg vil bli bedre kjent med og noen fritidsaktiviteter jeg endelig skal få prøvd. Singel er hva du gjør det til selv, og det er alltid mye bedre å være singel enn å bli i et forhold fordi du er redd for å være alene.

• Liker 1
Skrevet

En ting er hvertfall sikkert, man blir aldri ansom og alene visst man trives i eget selskap ;)

Du vet, når du minst venter det, det er da du finner kjærligheten på nytt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...