AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Føler meg litt teit som spør om dette, men altså: holder på å rengjøre vaskemaskinen, og ser at såpeskuffen absolutt kunne trengt en rens. Har lest at det er lurt å ta ut hele stasen og ser ut til at jeg må det for å komme til helt. Men kan den bare trekkes ut uten videre? Det stopper liksom opp når jeg har dratt den helt ut, og er redd for å ødelegge den ved å bare rive den ut. Har en gammel AEG ôko-lavamat, finner ikke bruksanvisning på nett Veldig takknemlig for hjelp!
FantasDick Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Har du prøvd å bikke den opp/ned/til sidene mens du røsker litt i den? Ikke så hardt at du ødelegger den, men litt ekstra i tilfelle den sitter litt fast? Aner ikke noe om den maskinen du har, men har fått løsnet skuffen på de maskinene vi har hatt ved å rakle litt på den.
Miss MImm Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Min har en hendel i rommet der skuffen er i, ikke enkel å se, må kjenne etter. Skur denne opp og skuffen går ut.
Moscato Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Tror nok dette varierer fra maskin til maskin, men det skal uansett være ganske enkelt. På vår er der en knapp som må trykkes inn samtidig som man drar skuffen ut. På den forrige var det bare å vippe skuffen opp litt og dra den ut skrått oppover.
Sweetpea25 Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Vi har en hendel i skuffen, som vi trykker ned, og dermed kan vi dra ut skuffen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå