AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Jeg vurderer å begynne på det. La du på deg? Andre bivirkninger? Setter pris på svar Skal begynne fordi jeg har dårlig hud.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Hei! Jeg la på meg litt første gang jeg begynte på Diane. Men det var ikke mye, og jeg tror det var vannoppsamling i kroppen. Så litt oppblåst ut men det gikk ganske raskt over. Jeg mistet også sexlyst etter en stund, men det er litt vanskelig å si om det var pga. p-pillen eller fordi forholdet med kjæresten gikk mot slutten... Men kvisene forsvant, og det var helt fantastisk uten tvil verdt det.
meca Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Jeg er muligens ikke den rette til å svare, i og med at jeg begynte på Diane parallellt med at jeg begynte å bruke andre medisiner, men jeg opplevde ikke at tallet på vekta økte, men at fettet mitt rett og slett la seg på andre steder enn tidligere. Mens jeg tidligere har hatt fettet ganske "jevnt fordelt", la det seg nå mye mer i front, i form av pupper og mage.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Ok, høres jo ganske greit ut dette da Flott og høre at det "er verdt det" når hun blir fin. Ble puppene større og ømme? Flott og høre at det ikke har påvirket psyken, i form av humørt etc. Er litt redd for det også.
meca Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Det som er greia med hormonpreparater, er uansett at man reagerer forskjellig på dem. Jeg har venner som elsker Diane, og ikke har noen problemer med det, og så har jeg atter andre som føler det har gått utover humør, sexlyst osv. Man kan ikke vite hvordan man reagerer før man har prøvd, så det er egnetlig bare å hoppe uti det 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #7 Skrevet 16. august 2011 Imorgen skal jeg til legen Håper han gir meg det, så er det bare å hoppe i det da Håper ikke jeg legger på meg særlig -- eller blir gal, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå