Iset Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 er det et nytt band? det ser jo ut som om de er løpt ut av en tidmaskin rett fra 80 tallet (tøft:)) og den mannen MÅ ta prisen i grimhet (stygt sagt, men). bare lurer, siden de på reklamen sier "debutalbumet", det kan da virkelig ikke stemme????
Diva Skrevet 25. november 2003 #3 Skrevet 25. november 2003 Hehe, glam-rocken kommer tilbake Synes de er morsomme i allefall. Tror ikke de er så gamle som de ser ut (?)
sirka Skrevet 25. november 2003 #4 Skrevet 25. november 2003 Det er meningen at det skal være parodi på glamrocken. Hvordan kan dere unngå å se ironien i både sangen og musikkvideoen???
Diva Skrevet 25. november 2003 #5 Skrevet 25. november 2003 Det er meningen at det skal være parodi på glamrocken. Hvordan kan dere unngå å se ironien i både sangen og musikkvideoen??? Oi! Unnskyld så meget da... Trekker det tilbake :o Jeeezzz..
Gjest sexysadie Skrevet 25. november 2003 #6 Skrevet 25. november 2003 Jeg gir fanden i ironien Liker dem læll
Glitterchick Skrevet 26. november 2003 #7 Skrevet 26. november 2003 Syns The Darkness er supersøte! Men liker Young Heart Attack enda bedre. Der The Darkness er Sweet er de litt mer Mötorhead på en måte. Beintøft!
Gjest care Skrevet 27. november 2003 #8 Skrevet 27. november 2003 Jeg synes de høres litt pubertal ut.."ta meg, ta på deg" og "jeg tror på en ting, kalt kjærlighet" Litt sånn søt og nusselig og kanskje en snev av naivitet.....med tanke på den søte og naive teksten til rock... men litt søtt er det jo
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #9 Skrevet 28. november 2003 Helt utrolig godt samspill på karran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå