Gå til innhold

Enda en dopapir-tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av den andre tråden som handler om antall doruller, lurer jeg altså på hvor mange tørk med papir dere bruker når dere går på do?

Selv er jeg ikke alltid så nøye på å telle, men når jeg tisser bruker jeg ca 4 tørk, og når jeg har gjort nr.2 bruker jeg 5-6 tørk, og i flere omganger selvfølgelig.

Men har hørt om noen som bare tørker EN gang og så ferdig med det, er dette vanlig? Synes det høres ganske ekkelt ut jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm Har aldri talt tørk, men dopapir er ikke det jeg sparer på, for å si det sånn :ler: Heller for mye enn for lite!

Skrevet

tror det er rundt 3-4 når jeg tisser. Når det gjelder det andre så tar jeg så mye det må til!

Skrevet

Jeg har faktisk lagt merke til at jeg bruker 3 tørk når jeg tisser. Tror det varierer når jeg gjør "nr. 2". Det avhenger sikkert av konsistensen :fnise:

Skrevet

to tørk når jeg tisser, og tre-fire når jeg gjør nr to. ser ikke poenget med å bansasjere hånda før jeg tørker meg akkurat. papir er ikke noe vi trenger å sløse med. tenker litt på miljøet og. :)

• Liker 1
Skrevet

Rundt tre ark og ett tørk (med lambi) etter jeg har tisset, det skader ikke å få litt tiss på hånden når man kan spare miljøet og vaske hendene som vanlig..

2er kommer helt ann på, men jeg pleier å brette papiret så jeg får brukt mest mulig av det. Nå er ikke jeg redd for å se ekle ting på papiret slik jeg vet mange jenter er da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...