AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #21 Del Skrevet 17. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (På 15.8.2011 den 17.33): Analsex i bakhodet må da gjøre djevelsk vondt? Har du prøvd? 😆 Anonymkode: f554b...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xremix Skrevet 17. januar 2024 #22 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det kjennes ut som en bæsj. Omtrent like interessant. Anonymkode: 2a5e3...dd8 Kjennes ut som en fordi det er en😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xremix Skrevet 17. januar 2024 #23 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hehe, nytt brukernavn🤭? Anonymkode: 4ff18...003 ? Ny mann i kvinneguiden.no 😉 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det kjennes ut som en bæsj. Omtrent like interessant. Anonymkode: 2a5e3...dd8 Kjennes ut som en fordi det er en😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar 2024 #24 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du prøvd? 😆 Anonymkode: f554b...08e No comments! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #25 Del Skrevet 17. januar 2024 xremix skrev (4 minutter siden): Ny mann i kvinneguiden.no 😉 I alle fall typisk amatørmessig, å fortsette på en tråd fra 2011, som det første du gjør. Anonymkode: 56903...22a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xremix Skrevet 17. januar 2024 #26 Del Skrevet 17. januar 2024 Men får stadig spørsmål, så må være noen som følger med og er interessert i temaet 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xremix Skrevet 17. januar 2024 #27 Del Skrevet 17. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): No comments! Det har jeg! Har en dildo som det hender jeg bruker på meg selv innimellom😊 Men best hvis partner (når jeg har) bruker den på meg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xremix Skrevet 17. januar 2024 #28 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingenting som er bedre enn å stappe den harde staken langt inn i et stinkende hull fyllt med bæsj for så å pumpe hullet til det blir en saus av bæsj som renner over hele senga sånn at det lukter like jævlig som inne på badet til Henrik etter en fyllesyk kebab binge. Nei takk, anal er faens ekkelt. - Mann 38 Anonymkode: c0f51...f94 Noen forberedelser først kan hjelpe. Tømme tarmen først pleier å hjelpe 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #29 Del Skrevet 17. januar 2024 For meg (mann) ligger tenningen i det skitne og forbudte. Fysisk sett, er det langt mer tilfredsstillende å penetrere en veltrent vagina, enn anus. Anus er bare trang akkurat rundt lukkemuskelen, mens en musiløs vagina klemmer en mye større del av penis. Fascinasjonen med analsex avtar kraftig med tiden. Anonymkode: 52f8c...9ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 17. januar 2024 #30 Del Skrevet 17. januar 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: For meg (mann) ligger tenningen i det skitne og forbudte. Fysisk sett, er det langt mer tilfredsstillende å penetrere en veltrent vagina, enn anus. Anus er bare trang akkurat rundt lukkemuskelen, mens en musiløs vagina klemmer en mye større del av penis. Fascinasjonen med analsex avtar kraftig med tiden. Anonymkode: 52f8c...9ba Litt samme sted jeg er på: Analen er noe forbudt, noe skittent og frekt. Det er det som gjør det spennende ... ikke nødvendigvis det rent fysiske. Som du sier, en våt varm entusiastisk fitte er suverent på tronen. Men analen kan være et festelig krydder i hverdagen. Men analsex er ikke bare begrenset til "han knuller henne i rompa". Menn har jo p-punktet i baken og det er stort sett uoppdaget for de fleste menn. Mye spennende leketøy for å utforske seg selv (eller få hjelp av partner). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 17. januar 2024 #31 Del Skrevet 17. januar 2024 Analsex er nedtur. Kun hvis hun absolutt vil. Trangt. Dårlig glid. Lukt. Vagina er bare så fantastisk utrolig mye mye bedre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Medelsvensson Skrevet 19. januar 2024 #32 Del Skrevet 19. januar 2024 Jeg har aldri ført penis inn rumpen på min partner (ikke på andre kvinner hellet), men hun elsker at jeg leker med rumpehullet eller stikker en finger inn i anus. Jeg har også fingerpult henne i anus og hun nyter det. Når vi har samleie ligger hun alltid på rygg og da har jeg penis i vagina og en finger inn i anus på henne. Da går det fort for henne. Hun leker en del ganger med rumpehullet mitt mens hun onanerer meg. Jeg synes det er svært godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #33 Del Skrevet 19. januar 2024 Det ligger mer i det mentale, derfor det er en deilig variasjon. Men det føles ikke bedre, rumpa er kun trang i åpningen, og den muskelen slapper også av etterhvert som gjør det enda mindre trangt. En trang og våt fitte kjennes definitivt bedre ut, men variasjon trengs 😊 Anonymkode: 7aba5...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #34 Del Skrevet 19. januar 2024 Fra det ene til det andre, hvordan forbereder dere damer dere til analsex? Liker analsex.. Men mye styr for å preppe liksom... Anonymkode: b8d1b...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 22. januar 2024 #35 Del Skrevet 22. januar 2024 Jeg elsker det, men det betyr ikke at det er bra hver gang eller passer hver gang. Men, når alt klaffer er det på en måte bedre enn vaginal penetrering og jeg støtter meg til de andre her som sier det er mer skittent, litt ulovlig og derav mer turn on🤔😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tent Skrevet 22. januar 2024 #36 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 19.1.2024 den 18.07): Fra det ene til det andre, hvordan forbereder dere damer dere til analsex? Liker analsex.. Men mye styr for å preppe liksom... Anonymkode: b8d1b...f5e alle finner «sin måte» å gjøre seg klar på, og for meg litt forskjellig fra gang til gang. «Ritualet» for å gjøre seg klar gir også en tenning og kåthet👍 https://www.womenshealthmag.com/sex-and-love/a22717208/how-to-prepare-for-anal-sex/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 22. januar 2024 #37 Del Skrevet 22. januar 2024 Det er digg begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 22. januar 2024 #38 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 19.1.2024 den 18.07): Fra det ene til det andre, hvordan forbereder dere damer dere til analsex? Liker analsex.. Men mye styr for å preppe liksom... Anonymkode: b8d1b...f5e Jeg er ikke dame, men det i bunn og grunn samme metode enten du er hetero eller homo, mann eller dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #39 Del Skrevet 22. januar 2024 Fitta er soleklart deiligst. Men elsker du virkelig fitta hennes, så elsker du også rumpa. Elsker du bare det ene så elsker du ikke nok. All forskning bekrefter dette. Anonymkode: a325a...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 22. januar 2024 #40 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fitta er soleklart deiligst. Men elsker du virkelig fitta hennes, så elsker du også rumpa. Elsker du bare det ene så elsker du ikke nok. All forskning bekrefter dette. Anonymkode: a325a...b74 DOI? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå