Iset Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 kom nettopp over denne linken, beklager om det er "gammelt nytt":¨ http://www.p4.no/txo/104441.asp syns det er flott at de endelig får ræva i gir
murmeldyret Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 Ja det var på høy tid! Inntrykk av at Natusan mærmest har hatt monopol på sykehus.
Gjest pooh Skrevet 25. november 2003 #3 Skrevet 25. november 2003 har ikke helt fått med meg det jeg. :o Er det alle produktene eller?Har brukt natusan på barnet mitt hele tiden jeg.
Redhead Skrevet 25. november 2003 #4 Skrevet 25. november 2003 Har sluttet helt med Natusanprodukter til ungene. Bruker Weleda og Babyline. Fikk anbefalt Babyline på en helsekostbutikk. Det merket hadde i likhet med Weleda blitt anbefalt for barn. Fordelen med Babyline er at det er billigere, og badesåpa er utrolig drøy. Selv bruker jeg såpe fra Babyline, og kremer fra Weleda. Veldig fornøyd med begge merkene.
Gjest pooh Skrevet 25. november 2003 #5 Skrevet 25. november 2003 da skal jeg bytte merke.takk for rådet.Beklager så mye for avsporingen iset.
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2003 #6 Skrevet 25. november 2003 nei avsporing? var ikke noe avsporing det:) klem Iset
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2003 #7 Skrevet 25. november 2003 På sykehuset hvor jeg fødte mine barn så brukte de ikke Natusan - de brukte Lactacyd og det anbefalte de oss også å bruke. Dette er snart 18 år siden jeg fødte min førse og jeg bruker Lactacyd både til meg og barna enda.
Arketypen Skrevet 25. november 2003 #8 Skrevet 25. november 2003 Pokkern meg på tide! Hele greia viser bare at man ikke kan stole på noen: ALLE kan kjøpes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå