AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Hei! Når jeg går å vokser ben, har jeg alltid masse hårstubber igjen på bena. Helt usynlig, men når jeg kjenner over med hånda er det massevis av små hårstubber som fort vokser ut igjen. Det virker som om hårene blir brukket av, ikke dratt opp med rota. Har noen av dere opplevd det? Er det vanlig? Har jeg bare veldig strie hår, eller er det dårlig jobb av "voksern" jeg går til? Jeg får jo opp håret med rota når jeg gjør det selv, men da bruker jeg veldig mye lenger tid!!
meca Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Jeg har aldri vokset bena på salong, men har erfaring å komme med fra brasiliansk voksing. I de tilfellene har nemlig hårene "foran" holdt seg borte ganske lenge, men hårene "under" vokser ut omtrent dagen etter. Jeg har googlet det, og da sier de at hårene under er mye mer porøse, og at de av den grunn ofte "knekker" ved hudoverflaten, i stedet for å trekkes ut ved rota. Jeg vet ikke om det kan være det samme som skjer med deg når du vokser bena, men det høres jo rart ut når du ikke opplever det samme ved hjemmevoksing. Du kan jo kanskje nevne det neste gang du drar og vokser, kanskje kan de f.eks. bruke en annen type voks hvis du nevner problemet?
Lista Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Jeg har det også slik. Den enkle forklaring er vel at håret er i forskjellige "voksestadier" slik at det alltid vil være hår som er for korte til å vokses vekk. 2
inlovewith Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Jeg vokset meg for en uke siden (brazilian) og har masse stubber nå! Det var mye mer enn jeg hadde forventet. Noen steder sto det et og annet langt hår igjen også. SKUFF.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 Hmm.. Det rare er at dette ikke skjer hvis jeg vokser meg selv. Men skal høre neste gang jeg går til salongen Er jo kjipt å betale så mye for å være glatt, også er man det ikke! TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå