Miss moneypenny Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Hei! Jeg lurer på hvilke høst/vintersko jeg burde kjøpe til jenta mi på 16 mndr, som går i barnehage. Hun begynte å gå for 3 uker siden, og jeg tenker at det kanskje er viktig med god støtte? Jeg har lagt merke til at mange sverger til stonz, men er det noe å ha når de kan gå, eller burde jeg satse på noe annet?
Soul Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Syns ikke Stonz funker når de kan gå, det blir for posete. Hvilket merke kommer litt an på foten til jenta di, smal, bred, høy/lav vrist etc. Vi har vært veldig fornøyd med Viking Gore-tex. Har hatt både høst og vintermodellen (foret). Han har litt høy vrist så noen merker er for smale over vrista for ham. Men det finnes flere gode merker.
Miss moneypenny Skrevet 15. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2011 Ok, takk for svar Jeg tenker vel egentlig det samme om stonzene.
Miss I.W. Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Enig om at fotposer blir litt "ballete" når hun kan å gå. Og de er jo helt uten støtte. Hun kan jo bruke vanlige, gode sko framover en god stund før du trenger å begynne med vinterskoene. (Samt støvler for våte dager.) Vi hadde et par halv høye goretex-sko, tror det var viking, som hun brukte rett etter hun begynte å gå i vinter. Hun kavet litt, men hun var jo så lita og uvant med snø og ulent terreng. Men skoene var stødige og gode, og vi var veldig fornøyde med dem.
Concertina Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Kommer an på foten til barnet. Jenta mi har brede bein med høy vrist og passer Viking veldig godt, mens til barn med smalere bein så er Ecco veldig gode sko. Stonz er gull verdt før ungene begynner å gå, og jeg vet endel sverger til de også i starten hvis det er vinter når de starter å gå, rett og slett fordi høye vintersko blir for tunge og stive å bevege seg i snøen med. Men på høsten så er jo ikke det noe problem.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Vi har vært mest fornøyd med Ecco og Viking sine gore-tex-sko. Varme og gode, vanntette og slitesterke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå