Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #1 Skrevet 24. november 2003 Dette er sikkert helt teit spm, men jeg virkelig trenger svar/hjelp fra dere. Jeg er hjemværende person ( tar 1 år fri etter vgs, skal ikke jobbe før sommern). Stort sett er jeg hjemme og kun går ut 2-3 ganger i uka. Derfor har jeg ikke brydd meg med å bruke dagkrem eller make up. Det jeg lurer på, er dagkrem utrolig viktig? Bør man bruke dagkrem, slik at huden ikke blir slitt og holder unna rynker? Eller er det best å la huden "puste"? Hvor viktig er dagkrem for huden vår? ( jeg renser dag og natt ). Vet at det er teit , men jeg har ingen kunnskap om slike ting. Håper dere kan hjelpe meg! PLEASE! Takker på forhånd!
Gjest Ethereal Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 Rynker eller ikke har lite å gjøre med evt. kremer, det er for det meste genetisk betinget. Jeg antar at når du renser huden din, smører du deg med fuktighetskrem etterpå? Dagkrem er egentlig bare det samme som fuktighetskrem, bare at den er spesialisert til bruk om dagen. For å beskytte huden kan en dagkrem for eksempel inneholde solfiltre og antioksidanter som beskytter mot negativ miljøpåvirkning. Hvis du ikke bruker noen som helst krem etter rens, vil jeg anbefale deg en krem som kan brukes både dag og natt. Den behøver ikke være så dyr, du finner OK kremer f.eks på Vita, HM eller på apoteket. Hvis du går på apoteket, kan jeg anbefale deg kremene fra Vichy. De er av høy kvalitet til en relativt rimelig penge, mellom 100 og 150 kr et sted. Nå vet ikke jeg hvilken hudtype du har, men spør de som jobber der, og de kan sikkert hjelpe deg videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå