Gå til innhold

Onani-faste

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg møter igjen dama om 4 dager, og lurer på om det har noe for seg å la være å onanere frem til da. Tenker kanskje at kuken blir stivere og mer "sulten" om jeg ikke sliter den ut før samleie. Noen erfaringer om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er det slik hvertfall, du blir mer sensitiv også som kan være godt:)

Skrevet

Man kommer også fortere og da går jo vinninga opp i spinninga

• Liker 2
Skrevet

Man kommer også fortere og da går jo vinninga opp i spinninga

Hvem bestemmer at du skal komme fortere? Kvinnen? Har du ikke kontroll på din egen orgasme?

Skrevet

Mannen kommer fortere og det er vel ikke noe særlig for noen parter??

Skrevet

Det har både fordeler og ulemper. Fordelen er at du får en stor ladning, og om hun er av typen som liker å få det i munnen eller ansiktet så er da dette et stort pluss, og du vil få en mye sterkere orgasme. Ulempen er da selvfølgelig at du sannnsynligvis vil komme raskere, selvkontroll eller ikke, men om du ikke onanerer på 4 dager vil du nok være klar til dyst igjen rimelig kjapt etter første utløsning.

Go for it, om du klarer. Jeg klarer det ikke.

Skrevet

Det har både fordeler og ulemper. Fordelen er at du får en stor ladning, og om hun er av typen som liker å få det i munnen eller ansiktet så er da dette et stort pluss, og du vil få en mye sterkere orgasme. Ulempen er da selvfølgelig at du sannnsynligvis vil komme raskere, selvkontroll eller ikke, men om du ikke onanerer på 4 dager vil du nok være klar til dyst igjen rimelig kjapt etter første utløsning.

Go for it, om du klarer. Jeg klarer det ikke.

Er tihenger av det du har uthevet der. Klart man kanskje kommer noe raskere, men likevel vil man sannsynligvis være med klar til en ny omgang etterpå i forhold til om man hadde onanert timer før samleie. Dessuten har jeg rimelig god selvkontroll, må bre passe på at dama ikke suger meg over toppen før jeg får sjansje å sette til verks mottiltak. Jeg har ikke ligget med denne dama før, men hun har demonstrert sugeteknikk fra der peppern´gror, så jeg må passe meg. Jeg satser på faste! Har lyst å være sprengkåt når hun drar av meg bokseren første gang.

Gjest Katten.
Skrevet

Om du vil være sprengkåt når hun drar av deg buksen, så kan du jo bare unngå å runke de siste timene før du møter henne. Tenk på henne, tenk på sex i tillegg til å pirre hverandre med laaaangt forspill før buksen kommer av.

Det er jo kjipt om du er sprengkåt og hun ikke er det.

Skrevet

Det er jo kjipt om du er sprengkåt og hun ikke er det.

Selvsagt. Det er ikke noe motsetning mellom at jeg kan være sprenkåt hele veien, men samtidig bruker lang tid på å tilfredsstille henne. Der kommer biten med selvkontroll inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...