AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Nå har jeg sluttet å spille wow. Men nå er det så vanvittig kjedelig, trenger sårt noe å gjøre som tar tid. Gode ideer?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Nå går jeg vel til innkjøp av en spillconsoll, ellers kommer jeg til å starte å spille wow igjen. Hvilken konsoll? Hvilke spill?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Når jeg sluttet å spille WoW fikk jeg meg heller et liv igjen :gjeiper: Jeg begynnte å være med venner og komme meg ut av huset igjen. Jeg besøkte familie og gikk turer. Anbefales Jeg var totalt avhengi av spillet. Spillte døgnet rundt og var nesten aldri ute av huset. Det å slutte er det beste jeg noen gang har gjort etter 4 år i spilleavhengigheten.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Installer steam og se gjennom biblioteket der. Masse bra og underholdende til en billig penge, noe er gratis også.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 Klarer meg ikke uten alikevel. Noen her som kan forklare meg hvordan jeg får innstallert spillet på disk-d og at patchene kommer til disk-d. Det er stappa fullt på disk-c og alt blir kjedelig nok lastet ned på disk-c.
Gjest Heloise Skrevet 15. august 2011 #8 Skrevet 15. august 2011 Ctrl-X/Ctrl-V hele sulamitten. Det gjorde jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå