Gjest Olala! Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Hva teller som sex? Jeg har ligget litt rundt omkring, men har kun hatt skikkelig sex med EN som jeg hadde følelser for. Vi hadde sex over en liten periode, før det ble slutt. De andre jeg har hatt sex med var bare å prøve ut ting og det var ONS, og det var litt inn og ut, og jeg hadde ikke lyst, og han merket vel at jeg var uinteressert. Det ble noen ganger til at jeg lå der mens han jokket på, men så avsluttet han og gikk inn på badet istedenfor siden jeg ikke hadde noe glede eller interesse av det. Det ble aldri fullført. .. Teller dette som sex, da? Hvis det gjør har jeg hatt 5 sexpartnere, og om ikke har jeg hatt 1.
Gjest Olala Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Jeg ser for meg sex som noe begge vil, og som noe man får noe ut av. De jeg har vært bortpå var bare noe tull som jeg ikke fikk noe ut av. Ikke hadde jeg lyst, og jeg var ikke særlig kåt, og det var bare inn og ut noen ganger før de gikk på badet og tømte seg. Jeg var selvfølgelig nyskjerrig, men hadde ingen følelser.. Jeg deltok ikke og bare lå der alle gangene, utenom med han siste som jeg hadde et forhold til en kort periode. Om noen spør hvor mange jeg har ligget med, så kan jeg nevne han som jeg hadde et forhold til, som jeg fikk noe ut av. Men må jeg nevne de 4 andre som ikke betydde noenting, og som jeg ikke fikk noe ut av? Husker ikke hvordan det føltes engang.
Daniel84 Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Jeg ser for meg sex som noe begge vil, og som noe man får noe ut av. De jeg har vært bortpå var bare noe tull som jeg ikke fikk noe ut av. Ikke hadde jeg lyst, og jeg var ikke særlig kåt, og det var bare inn og ut noen ganger før de gikk på badet og tømte seg. Jeg var selvfølgelig nyskjerrig, men hadde ingen følelser.. Jeg deltok ikke og bare lå der alle gangene, utenom med han siste som jeg hadde et forhold til en kort periode. Om noen spør hvor mange jeg har ligget med, så kan jeg nevne han som jeg hadde et forhold til, som jeg fikk noe ut av. Men må jeg nevne de 4 andre som ikke betydde noenting, og som jeg ikke fikk noe ut av? Husker ikke hvordan det føltes engang. Uansett om du fikk noe ut av det eller ikke, så er det sex. Har hatt sex med flere jeg ikke hadde følelser for jeg også, men det er fortsatt sex. Spiller det noen rolle da? 1
Gjest Olala Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Uansett om du fikk noe ut av det eller ikke, så er det sex. Har hatt sex med flere jeg ikke hadde følelser for jeg også, men det er fortsatt sex. Spiller det noen rolle da? Men det gikk vel for deg, eller? Jeg følte meg bare brukt alle gangene, og det slet på selvtilliten min. Må jeg nevne disse guttene? Holder det at jeg nevner han ene som jeg hadde et forhold til?
FantasDick Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 (endret) Jeg regner seksuell aktivitet som samleie, oralsex og fingring/runking som sex. Er litt i gråsonen den siste der, men det skjer vel gjerne når man er avkledd o.l så jeg tror jeg regner det også som sex. Om du ligget med 4 stykker, men ingen av dere har oppnådd orgasme (sammen) regnes det fremdeles som sex! Mener du at du var jomfru fram til du møtte den siste partneren din da eller? Selv om du har pult 4 menn først? Edit; du velger da selv hvem/hvor mange sexpartnere du vil nevne eller ikke - det er det ingen som har noe med, men du har fremdeles hatt sex med 5 menn, enten du vil det eller ikke. Endret 15. august 2011 av Zaphireh 1
Gjest Olala Skrevet 15. august 2011 #8 Skrevet 15. august 2011 Jeg regner seksuell aktivitet som samleie, oralsex og fingring/runking som sex. Er litt i gråsonen den siste der, men det skjer vel gjerne når man er avkledd o.l så jeg tror jeg regner det også som sex. Om du ligget med 4 stykker, men ingen av dere har oppnådd orgasme (sammen) regnes det fremdeles som sex! Mener du at du var jomfru fram til du møtte den siste partneren din da eller? Selv om du har pult 4 menn først? Edit; du velger da selv hvem/hvor mange sexpartnere du vil nevne eller ikke - det er det ingen som har noe med, men du har fremdeles hatt sex med 5 menn, enten du vil det eller ikke. Haha, selvfølgelig regnet jeg meg ikke som jomfru, men poenget er hvor mange sexpartnere jeg har hatt, og jeg lurer på om jeg må nevne de 4 andre? Jeg nevner selfølelig han som jeg hadde et forhold til, men MÅ jeg nevne de 4 andre?
Daniel84 Skrevet 15. august 2011 #9 Skrevet 15. august 2011 Men det gikk vel for deg, eller? Jeg følte meg bare brukt alle gangene, og det slet på selvtilliten min. Må jeg nevne disse guttene? Holder det at jeg nevner han ene som jeg hadde et forhold til? Så om det ikke hadde gått for meg, hadde det ikke vært sex...? hahaha. Syns ikke du skal føle deg brukt, for utifra det du sier så var du like mye med på det som guttene, bare det at du ikke kom Hvem er det snakk om at du skal nevne det til? Det er vel ingen som har noe med hvor mange du har hatt sex med vel.. Du har hatt 5 sexpartnere, men det trenger du ikke fortelle til noen du ikke vil skal vite det 2
FantasDick Skrevet 15. august 2011 #10 Skrevet 15. august 2011 Jesus. Som jeg skrev; du er ikke nødt til å oppgi noen hvis du ikke vil det! Hvor mange og/eller hvem du har hatt sex med en din sak og ikke noe andre har noe med. Gjør hva du føler for. Jeg mener du har hatt 5 sexpartnere. 1
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2011 #11 Skrevet 15. august 2011 Så om det ikke hadde gått for meg, hadde det ikke vært sex...? hahaha. Syns ikke du skal føle deg brukt, for utifra det du sier så var du like mye med på det som guttene, bare det at du ikke kom Hvem er det snakk om at du skal nevne det til? Det er vel ingen som har noe med hvor mange du har hatt sex med vel.. Du har hatt 5 sexpartnere, men det trenger du ikke fortelle til noen du ikke vil skal vite det Ja, jeg var med på det, men det var guttenen som fikk noe ut av det, ikke jeg! Jeg har møtt en som bare har hatt en før meg ... og jeg ville ikke fortelle hvor mange jeg hadde hatt - ikke at jeg kommer til å sammenligne, da jeg ikke fikk noe ut av det. Men jeg fortalte han om det useriøse forholdet mitt. Og han spurte om det var flere, og jeg klarte ikke si det var flere, fordi da vil han sikkert ta det ille opp at jeg har hatt flere enn han! Men han skjønner kanskje at det er flere... Vil ikke miste han!!!
Ethereal Skrevet 15. august 2011 #12 Skrevet 15. august 2011 Omigåd. Dersom han virkelig er noe å satse på kommer han ikke til å bry seg om hvor mange sexpartnere du har hatt. Dersom han gjør det, bunner det bare ut i hans egen usikkerhet og følelse av utilstrekkelighet. Ja, du har hatt sex med alle de personene, selv om du ikke fikk noe ut av det. Hadde det vært meg du hadde løyet til ville jeg blitt mer skuffa over at du løy i første omgang, enn jeg ville blitt dersom du bare sa hvor mange du hadde hatt sex med med en gang. 1
Gjest Stinemor Skrevet 15. august 2011 #13 Skrevet 15. august 2011 Hva teller som sex? Jeg har ligget litt rundt omkring, men har kun hatt skikkelig sex med EN som jeg hadde følelser for. Vi hadde sex over en liten periode, før det ble slutt. De andre jeg har hatt sex med var bare å prøve ut ting og det var ONS, og det var litt inn og ut, og jeg hadde ikke lyst, og han merket vel at jeg var uinteressert. Det ble noen ganger til at jeg lå der mens han jokket på, men så avsluttet han og gikk inn på badet istedenfor siden jeg ikke hadde noe glede eller interesse av det. Det ble aldri fullført. .. Teller dette som sex, da? Hvis det gjør har jeg hatt 5 sexpartnere, og om ikke har jeg hatt 1. Well, somebody's looser than others... 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #14 Skrevet 15. august 2011 Innebærer det kjønnsorganer så er det sex, mener nå jeg. 1
Gjest TS Skrevet 15. august 2011 #15 Skrevet 15. august 2011 Greit, så har jeg hatt sex med 5 stykker, men jeg har kun hatt en seksuell opplevelse med EN!
Gjest Katten. Skrevet 15. august 2011 #16 Skrevet 15. august 2011 Whatever makes you sleep at night. 2
Cathrine88 Skrevet 15. august 2011 #17 Skrevet 15. august 2011 Så etter din definisjon har ikke prostituerte sex? Hva er det de selger da? Jeg kaller deg absolutt ikke prostituert, bruker det bare som eksempel. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #18 Skrevet 15. august 2011 Så lenge minst ett kjønnsorgan er eksponert for kontakt med andre kroppsdeler regner jeg det som sex, enten de andre kroppsdelene tilhører deg selv (onani) eller andre (fingring/blowjobs, slikking/suging, penetrering i ønskelig hull, osv osv osv)
Erotisk Flukt Skrevet 15. august 2011 #19 Skrevet 15. august 2011 Who cares!? Spørs hva du legger i sex det. Om sex involverer kjærlighet, så blir det få, men er sex puling, så blir det en del, men er det også oralsex og fingring, så blir det enda fler. Men hva skal man med enda et tall? Man har jo nok med å huske koden til bankkortet og telefonnumrene til sine nære ;-) -Domino
Salamandria Skrevet 15. august 2011 #20 Skrevet 15. august 2011 Greit, så har jeg hatt sex med 5 stykker, men jeg har kun hatt en seksuell opplevelse med EN! det andre er jo også seksuelle opplevelser. Men du kan jo si at du har hatt "en GOD seksuell opplevelse". 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå