Gå til innhold

Hva syntes dere om denne kjolen? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

Litt for mye blonder gir litt sånn overkill syns jeg. Også liker jeg ikke at den ene armen er lang, mens den andre er helt uten arm :gjeiper:

Gjest fireflies
Skrevet

Den var faktisk veldig fin, dessuten kan man bruke den i veldig mange anledninger. Likte den absolutt :jepp:

Gjest Setareh
Skrevet

OMG, den var virkelig fin!!!!!!!!!!!!! :jepp:

Gjest Thessie!
Skrevet

Likte begge utrolig godt! Men tror jeg likte den svarte best :)

Skrevet

Jeg er litt lei den typen kjoler, men for all del - de er fine.

Skrevet

Jeg likte begge veldig godt, selv om de minner mer om sexy undertøy enn en kjole jeg ville gått ut med, kanskje fordi den er såpass kort :sjenert:

fine var de uansett, men nå smelter jeg alltid for blonder og slikt da :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

FINT :) Tenkte faktisk å bestille den selv, men er litt usikker hvilken STRL jeg skal velge. Jeg er 158 og veier 46 kg. Burde jeg velge XS?Aldri bestilt fra nettet før, så har null erfaringer

Skrevet

FINT :) Tenkte faktisk å bestille den selv, men er litt usikker hvilken STRL jeg skal velge. Jeg er 158 og veier 46 kg. Burde jeg velge XS?Aldri bestilt fra nettet før, så har null erfaringer

Du høres ut som en XS ja

Skrevet

hehe syns den var litt "so last year jeg...", sikkert fordi jeg hamstret slike i 2009/2010 :P

men de er jo fine, jeg ville bare ikke brukt dem nå..

• Liker 2
Gjest LillaGorilla
Skrevet

hehe syns den var litt "so last year jeg...", sikkert fordi jeg hamstret slike i 2009/2010 :P

men de er jo fine, jeg ville bare ikke brukt dem nå..

hehe, enig med deg! Bortsett fra at jeg ikke hamstret dem..

Likte den svarte best pga. den har to armer. I tillegg er vel svart mer flatterende enn hvit? Svart har jo en forminskende effekt. Hvit er kanskje mer sommerlig og passer best til vår/sommer, mens svart passer best nå til høsten.

Nå vet jeg ingenting om hvordan TS ser ut, men etter min mening er det ikke mange som kler slike kjoler. Du skal vere ganske slank for at det skal se bra ut. Men det er bare min mening da :) Regner med folk vet hva som passer dem :)

Skrevet

Jeg har mange slike kjoler, og jeg er slank. Flat mage, rompe, lår ;)

Skrevet

Mente at jeg HAR rompe, og ikke flat. hehe

Gjest Linda sofie
Skrevet

Den svarte var finest!! Helt klart :)

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Jeg har mange slike kjoler, og jeg er slank. Flat mage, rompe, lår ;)

Mente at jeg HAR rompe, og ikke flat. hehe

;)

da sier jeg go for it..

Skrevet

OMG, den var virkelig fin!!!!!!!!!!!!! :jepp:

Helt enig!!!!!! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...