AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Han legger seg bak rumpa mi hver gang jeg har ekstra med gass, noe som kanskje er 1 gang i måneden. Skulle tro han ser på meg når jeg har gass og legger seg der for å ruse seg. Hvem vet..
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Katter kan heale, og de legger seg ofte der en person har det vondt eller er syk eller dårlig. Der har du grunnen til at katten din legger seg bak rompa når du har gass Eventuelt liker katten din lukta
Antlers Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Katter kan heale, og de legger seg ofte der en person har det vondt eller er syk eller dårlig. Der har du grunnen til at katten din legger seg bak rompa når du har gass Eventuelt liker katten din lukta Eller så er den ekstremt sultefôra og håper på at det kommer mer enn bare lukt neste gang
Arlandria Skrevet 19. august 2011 #6 Skrevet 19. august 2011 hahha, jeg ler så jeg griner! Artig liten pusekatt, det der da Men ligger du ofte på magen? om det er en sjeldenhet, er det jo kanskje ikke så rart at den griper sjansen når den kan. ELLER, så liker den lukta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå