Gå til innhold

Hvor lang tid bruker dere hos frisøren?

Anbefalte innlegg

Gjest Survival
Skrevet

Ofte når jeg er hos frisøren syns jeg at frisøren bruker utrolig lang tid. Jeg går til frisøren ca hver andre måned for stussing av håret. Da tar hun bare noen cm av håret. Dette bruker noen ganger å ta en hel time! Mest fordi at frisøren springer mellom flere kunder, noe jeg syns er litt idiotisk. Burde ikke stussing tatt ganske kort tid? Jeg mener... hvor lang tid tar det å stusse 5 cm av håret liksom? :gjeiper:

Hva med dere, hvor lang tid bruker dere hos frisøren? Og hvor mye betaler dere vanligvis? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Villrips
Skrevet

Når jeg kun stusser håret så tar det fra 15 til 30 min, vanligvis 15. Betaler 300 (minicut). Skal jeg klippe mer tar det vel ca 45 minutter, og koster 600.

Skrevet

Ca en time vil jeg tro, og jeg betaler rundt 500,-

Skrevet

Sist jeg var hos frisøren, satt jeg der 3 timer. Da klippa jeg det, stripa det og fikk en deilig hårkur med hodebunnsmassasje. Det kosta 1700 kr.

Skrevet

Ca 1,5 time. Dette inkluderer farging og striping, vask og klipp.

Skrevet (endret)

Jeg var hos frisøren sist uke, og jeg var der ca 45 minutter. Betalte 640 kroner :sjokkert: Det har seriøst blitt dyrere og dyrere for hver gang jeg har vært der, men hun jeg går til er så flink, og søt og hyggelig :klemmer:

Jeg fikk vasket håret og klippet litt av det ;)

Endret av Catie'
Gjest Thessie!
Skrevet

Når jeg er hos frisøren vasker jeg og klipper håret. Det tar mellom 30 og 45 minutter vil jeg tro, og jeg betaler 350 kr.

Skrevet

Klipper ny frisyre hver gang jeg er hos frisøren og det tar ca. 60 minutter hver gang.

• 1 måned senere...
Skrevet

Pleier å sitte der ett par timer.

Med farging, kuring og klipping går tiden fort, men jeg syns det er superdeilig :)

Skrevet

Jeg klipte meg her om dagen. Ikke bare stussing, men ordentlig frisyre. Det tok maks 20 min :) Frisøren (mann) var fenomenal og jeg ble veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...