AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Jeg har nettopp kommet hjem fra min 5 date med en fantastisk gutt, men lurer på om han kan være homfil.... Han er litt femi i måten og være på / snakke, men alikevel er han veldig "mannete"... Han har en flott leilighet som er veldig flott innredet. Han er selv pen og se på og veldig opptatt av hva han har på seg noe som i grunnen er veldig bra. Han er veldig nøye på å eks drikke kaffe med skål, ha bordbrikker på bordet og ha det pent og ryddig rundt seg. Alt dette er i grunne veldig bra ,men har aldri vært med en gutt som er slik !? Det som gjør meg usikker er at han snakker mye om homofile og at han sier at han er litt homofob noe han også gjør et stort nummer av pluss han har abba på singstar.... Vi har også hatt sex og han kunne holde på i en evighet før han kom og gikk rett på badet etter han kom så usikker på om han faktisk kom.... for da han kom ut igjen var han fortsatt like hard .. Jeg har spurt han rett ut om han kanskje var bifil/ homofil noen han benekter med den største ro.. han ble liksom ikke overasket en gang ... Han sier at han liker meg kjempe godt og at han aldri ville ha hatt sex med meg om han var homofil. Jeg liker denne gutten veldig godt og syntes han er kjempe søt og sjarmerende Men er denne gutten virkelig hetro? Noen som har vært borti noen lignene??
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Om han er homofil eller ikke kan vel kun han svare på - noe han har gjort. Slår du deg ikke til ro med det, så bør du kanskje avslutte datingen?
Gjest Spinell Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Hmmm, som regel klager vi damer på at menn er alt for "guttete". Hvor mange ganger har vi ikke lest innlegg som klager over at mannen er rotete, sølete, liker ikke "jentetingene" våre, og hvor kjedelig det er fordi han holder for kort i senga. Her var et godt eksempel på hva som skjer når noen møter en som oppfyller alle disse kravene
Facepainter Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Har han mye lyse klær? Går han med paraply i hånda selv om det ikke regner? Ler han høyt og pipete? Klapper han om du sier noe morsomt? Bruker han engelske uttrykk som "gorgeous" og "too much"? Går han uten sokker i opprullede jeans? Overdriver han når han kommentererer klærne dine? Hva er de "mannete" kvalitetene hans da? 1
meca Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Jeg har nettopp kommet hjem fra min 5 date med en fantastisk gutt, men lurer på om han kan være homfil.... Han er litt femi i måten og være på / snakke, men alikevel er han veldig "mannete"... Han har en flott leilighet som er veldig flott innredet. Han er selv pen og se på og veldig opptatt av hva han har på seg noe som i grunnen er veldig bra. Han er veldig nøye på å eks drikke kaffe med skål, ha bordbrikker på bordet og ha det pent og ryddig rundt seg. Alt dette er i grunne veldig bra ,men har aldri vært med en gutt som er slik !? Det som gjør meg usikker er at han snakker mye om homofile og at han sier at han er litt homofob noe han også gjør et stort nummer av pluss han har abba på singstar.... Vi har også hatt sex og han kunne holde på i en evighet før han kom og gikk rett på badet etter han kom så usikker på om han faktisk kom.... for da han kom ut igjen var han fortsatt like hard .. Jeg har spurt han rett ut om han kanskje var bifil/ homofil noen han benekter med den største ro.. han ble liksom ikke overasket en gang ... Han sier at han liker meg kjempe godt og at han aldri ville ha hatt sex med meg om han var homofil. Jeg liker denne gutten veldig godt og syntes han er kjempe søt og sjarmerende Men er denne gutten virkelig hetro? Noen som har vært borti noen lignene?? Hehe, jeg kjenner meg så godt igjen. Jeg var i halvannet år sammen med en kar som var sykelig opptatt av å ha det ryddig og pent innredet i leiligheten sin. Var aldri fornøyd, og byttet ut møbler konstant for å hele tiden toppe det han tidligere hadde. Måtte ha bordbrikker, hadde walk-in-closet, hadde sikkert 80 par sko and the list goes on. Jeg reagerte også på at han var svært opptatt av å uttrykke homofobe standpunkter, og jeg vet ikke om det var fordi han var svært klar over at folk hadde hatt sine mistanker, eller om det var fordi han slet med å innrømme hva han selv var. I hvert fall er han nå samboer med ei ny jente, og da han har flyttet langt for å få til dette, antar jeg nok at det er jenter han liker. Jeg tenker man bare skal være glad for at man har denne typen gutter, fremfor de som er altfor rotete og rølpete, og som andre sier: til syvende sist er det bare han som vet hva slags legning han har, og man må nesten bare ta hans ord for god fisk
Cathrine88 Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Abba på singstar? Iiiiiik, kom deg unna med en gang! Nei, ærlig talt, legg fra deg fordommene dine. Alle menn er ikke like, og bordbrikker gjør han ikke til homse. Har vært sammen med flere menn som andre ville beskrevet som femi. De er heterofile. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 Takk for svar og dere har sikkert rett at det finnes mange femi gutter som ikke er homofile... Men det når man førts har en mistanke er det jo i grunnen litt vanskelig... men det er jo nok litt med fordommer kanskje ja, men syntes også det var rart at han ikke reagerte noe særlig da jeg spurte og bare svarte nei, men du får tro hva du vil.. Men når man er så usikker på en egentlig så bra gutt er det vel mer at han ikke er riktig for meg tenker jeg... TS
Cathrine88 Skrevet 15. august 2011 #8 Skrevet 15. august 2011 Men det når man førts har en mistanke er det jo i grunnen litt vanskelig... men det er jo nok litt med fordommer kanskje ja, men syntes også det var rart at han ikke reagerte noe særlig da jeg spurte og bare svarte nei, men du får tro hva du vil.. TS Han er helt sikkert vant til å bli spurt om det hvis han er så "femi" som du beskriver. Veldig mange har samme fordommer som deg. Det er ikke rart at han ikke reagerer noe særlig hvis han blir spurt om det til stadighet.
Høna Skrevet 16. august 2011 #9 Skrevet 16. august 2011 skjønner at du lurer... For tror jeg også hadde lurt litt , men på en annen side du har jo vært på 5 dater med han da...
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #10 Skrevet 16. august 2011 Synes det var utrolig stygt gjort av deg å bare spørre ham rett ut om han er homo. Hvis jeg hadde vært ham, så hadde jeg ikke giddet å ha noe mer med deg å gjøre. At mannen er ryddig er jo bare et stort pluss, jeg kjenner mange som er veldig ryddige av seg, men de trenger ikke være homo for det. Synes du virker utakknemlig, her har du funnet en fantastisk mann, og så er det ikke godt nok engang! 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #11 Skrevet 16. august 2011 Ja jeg vet det ikke er pent å spørre en mann om noe slikt..... Og jeg er faktisk helt enig med deg over at jeg heller ikke skjønner hvorfor han fortsatt vil ha kontakt med meg etter at jeg har spurt om noe slik.... Grunnen til at jeg spurte han er IKKE fordi han er ryddig... men fordi han er veldig femi, og har ganske lys stemme, snakker veldig pent , pertentlig og nøye på at bordet er ordentlig dekket, han har alt av kjøkken utstyr, OG pga denne samtalen om homofile og dvden til singstar.... i mine øyne var det en hel del ting som gjorde at jeg reagerte og spurte.... altså ikke fordi han hadde det ryddig... TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå