Gå til innhold

En fin herreklokke..


Gjest Chevy

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe klokke til min kjæres bursdag, vet ikke nøyaktig hvilken stil han ønaker seg men hvis jeg spør skjønner han jo at han får det. Tips ? Skal bruke rundt en 1000 lapp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Skal kjøpe klokke til min kjæres bursdag, vet ikke nøyaktig hvilken stil han ønaker seg men hvis jeg spør skjønner han jo at han får det. Tips ? Skal bruke rundt en 1000 lapp:)

Hvordan type stil har han til vanlig da? Sporty? Klassisk? Dress? Hip hop? Tror du han vil like en enkel klokke som viser tid og evt. dato, eller en litt mer fancy en med knapper (chronograf-klokke)? Noen preferanser for merke? Det er dessverre ikke så mange gode merker å velge mellom til 1000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker litt store klokker..sølvfarget. Ja jeg vet, 1000 er ikke mye, men det er det vi bruker på hverandre da vi begge også fyller år rett rundt jul- å vi ikke er rike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker litt store klokker..sølvfarget. Ja jeg vet, 1000 er ikke mye, men det er det vi bruker på hverandre da vi begge også fyller år rett rundt jul- å vi ikke er rike.

Fair enough :) Jeg tror du kan finne en grei klokke i en Inex. Dette er helt greie klokker, med norsk design. De har ganske mye å velge mellom. Men, du må også være oppmerksom på at du får det du betaler for, dvs, du kan ikke forvente at klokken lever i mange år :)De dyrete herreklokkene deres ligger vel på ca 1300 kr. Men noen år, ja :) Som regel er det urverket som går, og dette har en som regel en startpris på 700 kr og oppover for å få reparert.

(Jeg mener ikke være frekk mtp prisen, men jeg har jobbet i ur- og gullsmedbransjen i fem år, så har en rimelig grei oversikt over hvilke klokker som blir fortest ødelagt, har mest reklamasjoner, har produksjonsfeil osv ;) ).

Vær obs hvis du kjøper klokke på nett. Pass på å få med et urbevis eller garanti!!!!

Endret av Green Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du er komfortabel med å handle på ebay, får du fine klokker fra Michael Kors til ca tusenlappen. Koster ca 2500-3000 her i landet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...