Gjest Bina avlogget Skrevet 17. august 2011 #21 Skrevet 17. august 2011 Det er mange inngrep de gjør bedre i andre land enn Norge. Nå er ikke vaginal inngrep noe som reklameres mye for i Norge. I USA er det big business Det er jo privat klinikker som driver mye med dette inngrepet der borte. Du kan velge selv akkuat hvor trang du vil bli, noen tar med seg avstøpning av mannens penis for å passe"perfekt" :D Her hjemme må man være skikkelig skada eller veldig vid for i det hele tatt få lov til å bli operert, det gjelder også på Volvat.. Dette etter min erfaring etter å ha blitt avvist der, jeg var visst trangere enn gjennomsnittet. Så har slått meg til ro med det og bruker kegalmaster i stedet
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #22 Skrevet 17. august 2011 Jeg er ei voksen jente som sliter med at jeg er for vid Jeg har født barn, og knipeøvelser har vært endel av hverdagen min i 17 år Men allikevel er jeg for vid Noen ganger er jeg usikker på om penis er inne og jeg tror han strever med å komme. Er singel, og så lenge det er slik forblir jeg nok alene.Noen tips om hva som kan gjøres? Du kan finne deg en mann som er som meg, som sliter med at han for det meste har for stor penis. Og at damene han skal ligge med ikke slipper han til fordi penisen hans er stor og skummel. Mann, grov penis på 21cm
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #23 Skrevet 17. august 2011 Du kan finne deg en mann som er som meg, som sliter med at han for det meste har for stor penis. Og at damene han skal ligge med ikke slipper han til fordi penisen hans er stor og skummel. Mann, grov penis på 21cm Grov penis? Høres ut som kjønnsorganet til Frankenstein.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå